32 תשובות
קונספירציה
זה לא רעיל עשיתי ואין הבדל אם את רוצה למות מקורונה לכי על זה
קונספירציות
כי אנשים אוהבים לזרוק קונספירציות לא מבוססות.
אנונימית
אנשים שלא התחסנו לא רוצים להרגיש לבד אז הם מחליטים להפיץ שקרים ושטויות לא מבוססות כלפי אלה שהתחסנו כדי להפחיד אותם. אין סיבה להלחץ מזה.
שטיות במיץ
כן כן אנשים ימשיכו להגיד ''קונספירציה''
ובזמן הזה מתים להם בפתאומיות משום מקום צעירים עם דום לב או אנשים שחוו תופעות לוואי.
וכמובן, יש מסמך מוצהר של משרד הבריאות שלא מתו מקורונה מתחת לגיל 50 או משהו כזה, וכמובן, 99%+ הבריאו מזה, אז למה לקחו את החיסונים? אין לדעת.
יש יותר מתים מזה מאשר הקורונה
אבל בסדר, תגידו קונספירציות כי ככה לימדו אתכם ושיעבדו אתכם להגיד בתקשורת ובחברה, ולא תבדקו את הדברים בעצמכם.
ובזמן הזה מתים להם בפתאומיות משום מקום צעירים עם דום לב או אנשים שחוו תופעות לוואי.
וכמובן, יש מסמך מוצהר של משרד הבריאות שלא מתו מקורונה מתחת לגיל 50 או משהו כזה, וכמובן, 99%+ הבריאו מזה, אז למה לקחו את החיסונים? אין לדעת.
יש יותר מתים מזה מאשר הקורונה
אבל בסדר, תגידו קונספירציות כי ככה לימדו אתכם ושיעבדו אתכם להגיד בתקשורת ובחברה, ולא תבדקו את הדברים בעצמכם.
שואל השאלה:
^^^^ גם אני עשיתי מזמן
ראיתם את השאלה?
^^^^ גם אני עשיתי מזמן
ראיתם את השאלה?
אנונימית
בדקתי הכול בעצמי, לא ראיתי משהו חריג.
הכול מידע מנופח ולא מבוסס שנועד להלחיץ אנשים.
וכן - הגיוני שמישהו שהיה רגיל להיות פעיל ואז היה מלא זמן בבית בלי לעשות כלום ימות מהתקף לב כי הוא לא רגיל לחוסר מעש, זאת בעיה ידועה אצל ספורטאים
הכול מידע מנופח ולא מבוסס שנועד להלחיץ אנשים.
וכן - הגיוני שמישהו שהיה רגיל להיות פעיל ואז היה מלא זמן בבית בלי לעשות כלום ימות מהתקף לב כי הוא לא רגיל לחוסר מעש, זאת בעיה ידועה אצל ספורטאים
java
למה זה שטויות מה שאתה אומר?
כי אני לא מרגיש לבד, אין קשר לזה בכלל, יש קבוצות של אלפים שטוענים כך, למי אכפת מלהישאר לבד כשאתה יודע את האמת? או חושב אחרת? כל דבר חייב להיות הסכמה? זה אומר שאנשים לא רוצים להיות לבד אז צריכים להפיץ דברים ושטויות? לא, באותה מידה אני יכול להגיד שרוב הדברים שהיו בתקופת הקורונה ובתקשורת אלו שטויות ושקרים, ואז הצד שלנו צודק, חשבת על זה?
מי אמר שזה לא מבוסס?
למה שנפחיד סתם? משעמם לנו?
על מה אתה מתבסס בעצמך כשאתה אומר שזה לא מבוסס?
למה זה שטויות מה שאתה אומר?
כי אני לא מרגיש לבד, אין קשר לזה בכלל, יש קבוצות של אלפים שטוענים כך, למי אכפת מלהישאר לבד כשאתה יודע את האמת? או חושב אחרת? כל דבר חייב להיות הסכמה? זה אומר שאנשים לא רוצים להיות לבד אז צריכים להפיץ דברים ושטויות? לא, באותה מידה אני יכול להגיד שרוב הדברים שהיו בתקופת הקורונה ובתקשורת אלו שטויות ושקרים, ואז הצד שלנו צודק, חשבת על זה?
מי אמר שזה לא מבוסס?
למה שנפחיד סתם? משעמם לנו?
על מה אתה מתבסס בעצמך כשאתה אומר שזה לא מבוסס?
^^^^ אנשים מתים כל הזמן. התחסנו מליוני אנשים בעולם, ברור שמתוך המיליון האלה יהיו גם מתים בלי שום קשר לחיסונים. סטטיסטית מספיק המתים המחוסנים לא חריג ממספר האנשים שבמלא מתים בממוצע. תלמדי סטטיסטיקה. תביאי נתונים אמיתיים ולא ניחושים.
אנונימית
בינתיים מי שמדבר על הקורונה ועל הקונספירציות הוגדר כ"כת". מקרי? לא חושב.
יש אנשים שמתו מהחיסון בכיתה ב'? או א'? לא נראלי נכון? או חיסונים אחרים?
אז למה מהחיסון לקורונה יש מתים? ברגע שיש אפילו 10 מתים או נפגעים מזה, צריך מיד להפסיק את השימוש בזה למחלה שבקושי פוגעת בך. זה משוגע.
סתם מזכיר, קוד נירנברג,
אגב, הקורונה הייתה ניסוי זה כולם מסכימים
עשרת הכללים של קוד נירנברג
נדרשת הסכמה רצונית של המשתתף במחקר, המתקבלת מתוך הבנה של הניסוי.
על הניסוי לכוון להביא תוצאות חיוביות לטובת האנושות, שלא ניתן להשיגן באמצעים אחרים.
על הניסוי להיות מבוסס על ידע מוקדם (לדוגמה, מתוך ניסויים בבעלי חיים) המצדיק את עריכת הניסוי.
על הניסוי להיות מתוכנן בצורה שתמנע סבל (פיזי ונפשי) ופגיעות מיותרים.
אין לערוך ניסוי כאשר יש סיבה כלשהי להניח שהוא כולל סכנת מוות או נכות.
רמת הסיכון במחקר תהיה ביחס לרמת התועלת הצפויה מהתוצאות.
יש לדאוג כי החומרים וסביבת ביצוע הניסוי יהיו ברמת בטיחות נאותה אשר תגן על המשתתף מפני הסיכונים הצפויים.
צוות הניסוי יהיה בעל הכישורים הנדרשים לביצוע הניסוי.
המשתתף בניסוי יוכל לפרוש בכל עת, אם הוא חש שישנו דבר פיזי או נפשי המונע ממנו להמשיך בניסוי.
על צוות הניסוי לעצור את הניסוי כאשר הם מעריכים שהמשך הניסוי יהיה מסוכן.
אז למה מהחיסון לקורונה יש מתים? ברגע שיש אפילו 10 מתים או נפגעים מזה, צריך מיד להפסיק את השימוש בזה למחלה שבקושי פוגעת בך. זה משוגע.
סתם מזכיר, קוד נירנברג,
אגב, הקורונה הייתה ניסוי זה כולם מסכימים
עשרת הכללים של קוד נירנברג
נדרשת הסכמה רצונית של המשתתף במחקר, המתקבלת מתוך הבנה של הניסוי.
על הניסוי לכוון להביא תוצאות חיוביות לטובת האנושות, שלא ניתן להשיגן באמצעים אחרים.
על הניסוי להיות מבוסס על ידע מוקדם (לדוגמה, מתוך ניסויים בבעלי חיים) המצדיק את עריכת הניסוי.
על הניסוי להיות מתוכנן בצורה שתמנע סבל (פיזי ונפשי) ופגיעות מיותרים.
אין לערוך ניסוי כאשר יש סיבה כלשהי להניח שהוא כולל סכנת מוות או נכות.
רמת הסיכון במחקר תהיה ביחס לרמת התועלת הצפויה מהתוצאות.
יש לדאוג כי החומרים וסביבת ביצוע הניסוי יהיו ברמת בטיחות נאותה אשר תגן על המשתתף מפני הסיכונים הצפויים.
צוות הניסוי יהיה בעל הכישורים הנדרשים לביצוע הניסוי.
המשתתף בניסוי יוכל לפרוש בכל עת, אם הוא חש שישנו דבר פיזי או נפשי המונע ממנו להמשיך בניסוי.
על צוות הניסוי לעצור את הניסוי כאשר הם מעריכים שהמשך הניסוי יהיה מסוכן.
שואל השאלה:
^^^ מה הקשר לספורטאים? אני ספורטאית ואני בבית גם
^^^ מה הקשר לספורטאים? אני ספורטאית ואני בבית גם
אנונימית
האמתי שאנשים נפגעים מחיסונים כאלה, פשוט לא מראים את זה
אנונימית
הוא הזכיר בשאלה אחרת שהרבה יותר ספורטאים מתו בשנתיים האחרונות
מדובר באנשים שעשו ספורט כל החיים שלהם בצורה אינטנסיבית ואז הקורונה עשו משמעותית פחות כי היה סגר
לסתם אנשים ששומרים על כושר בצורה מבוקרת לא יקרה כלום
מדובר באנשים שעשו ספורט כל החיים שלהם בצורה אינטנסיבית ואז הקורונה עשו משמעותית פחות כי היה סגר
לסתם אנשים ששומרים על כושר בצורה מבוקרת לא יקרה כלום
''הוגדר ככת''
מעניין, לא התקשורת, לא גוגל, לא יוטיוב, לא אף אחד, נותנים טיפה במה לצד השני, הריי יש מגיפה, מה כל כך מפחדים? אתה באמת מאמין שאנחנו כת? על סמך מה אתה מתבסס? על אנשים שפשוט יש להם דעות שונות מאיתנו או הופעל עליהם קצת לחץ וכסף בדיוק כמו עם מה שקרה בקורונה עם הfda שהופעל עליהם לחץ לאשר את החיסון כשלא עבר כמעט שום בדיקות בכלל ולא נוסה על בעלי חיים.
אף אחד לא נותן במה, בשניה הכל נמחק או מצונזר וישר על כל דבר מכריזים בכותרת ''קונספירציה''
קצת קטע מסריח לא?..
בדקת מי האנשים כשאתה אומר ''כת?''
אתה יודע שאומרים היום כת על כל דבר שלא נראה להם?
מעניין, לא התקשורת, לא גוגל, לא יוטיוב, לא אף אחד, נותנים טיפה במה לצד השני, הריי יש מגיפה, מה כל כך מפחדים? אתה באמת מאמין שאנחנו כת? על סמך מה אתה מתבסס? על אנשים שפשוט יש להם דעות שונות מאיתנו או הופעל עליהם קצת לחץ וכסף בדיוק כמו עם מה שקרה בקורונה עם הfda שהופעל עליהם לחץ לאשר את החיסון כשלא עבר כמעט שום בדיקות בכלל ולא נוסה על בעלי חיים.
אף אחד לא נותן במה, בשניה הכל נמחק או מצונזר וישר על כל דבר מכריזים בכותרת ''קונספירציה''
קצת קטע מסריח לא?..
בדקת מי האנשים כשאתה אומר ''כת?''
אתה יודע שאומרים היום כת על כל דבר שלא נראה להם?
''^^^ מה הקשר לספורטאים? אני ספורטאית ואני בבית גם''
יאללה, נו נהיה ראש קטן ותמימים, ברור שלא כולם, הבנת את הכוונה אל תשחק/י אותה.
יש המון ספורטאים לעומת שנים קודמות שכן מתים, מן הסתם שלא הרוב, אבל יותר משנים קודמות וזה הזוי, בכמויות כל רגע.
יאללה, נו נהיה ראש קטן ותמימים, ברור שלא כולם, הבנת את הכוונה אל תשחק/י אותה.
יש המון ספורטאים לעומת שנים קודמות שכן מתים, מן הסתם שלא הרוב, אבל יותר משנים קודמות וזה הזוי, בכמויות כל רגע.
לא שמעתי על מישהו שהחיסון פגע בו, רק קונספירציות ודברים שהוצאו מהקשרם.
וכן, הגיוני שמתוך 1,000,000 אנשים שהתחסנו, ל2-3 החיסון לא יתאים, זה קורה וצריך להתייעץ לפני
וכן, הגיוני שמתוך 1,000,000 אנשים שהתחסנו, ל2-3 החיסון לא יתאים, זה קורה וצריך להתייעץ לפני
שואל השאלה:
^^אבל מאיפה אתה יודע?
^^אבל מאיפה אתה יודע?
אנונימית
^^^לדבר איתך זה פשוט לדבר עם קיר. מאמץ מיותר. במקום לתת מחקרים, דברים מבוססים אתה סתם זורק מילים גבוהות כדי להשמע חכמולוג. java חבל על המאמץ.
אנונימית
אז כדאי שכן תשמע, שכל שני וחמישי אני רואה מודעות אבל של משפחות ובכללי כותרות של ''מת בפתאומיות'' או ''מת מדום לב''
ומה זה כל זה? אנשים כל כך צעירים!! משום מקום!! ממתי זה היה ככה?! ממתי ??
ועוד משהו, תכתוב ''פרויקט העדויות''
תראה קצת על נפגעים, תחקור באתרים לא מצונזרים בגוגל, knowhere למשל, תחפש בפייסבוק, מהמעט שלא מצנזרים שם על ''נפגעי החיסונים''
לא כולם לרעתך או משקרים.
מה פאקינג אתה אומר ''הגיוני שמתוך 1000000''
אסור שאחד ימותת אפילו!!
יתחסנו בארץ כל השנים יותר בחיסונים של כיתה א' וב' ודברים אחרים מלידה!! מישהו מת??
הרגע הראתי לך את קוד נירנברג
ועזוב את זה, החיסון לא מנע הדבקה, ולהידבק, ולמות, ולהיפגע, ולא מתו מהקורונה יותר מאשר פאקינג החיסון הזה!!
זייפו את רוב המתים, את סבתא שלי אישית רצו לשלוח למחלקה של קורונה כשלא היה לה קורונה!!
משרד הבריאות מודה כיום בעצמו שלא מתו מהקורונה הזאת!! הנתונים מראים 99% הבריאו מקורונה, אז למה פאקינג למען השם התחסנתם או שאתה אומר שזה בסדר או הגיוני שמתוך 1000000 ימותו?
ומה זה כל זה? אנשים כל כך צעירים!! משום מקום!! ממתי זה היה ככה?! ממתי ??
ועוד משהו, תכתוב ''פרויקט העדויות''
תראה קצת על נפגעים, תחקור באתרים לא מצונזרים בגוגל, knowhere למשל, תחפש בפייסבוק, מהמעט שלא מצנזרים שם על ''נפגעי החיסונים''
לא כולם לרעתך או משקרים.
מה פאקינג אתה אומר ''הגיוני שמתוך 1000000''
אסור שאחד ימותת אפילו!!
יתחסנו בארץ כל השנים יותר בחיסונים של כיתה א' וב' ודברים אחרים מלידה!! מישהו מת??
הרגע הראתי לך את קוד נירנברג
ועזוב את זה, החיסון לא מנע הדבקה, ולהידבק, ולמות, ולהיפגע, ולא מתו מהקורונה יותר מאשר פאקינג החיסון הזה!!
זייפו את רוב המתים, את סבתא שלי אישית רצו לשלוח למחלקה של קורונה כשלא היה לה קורונה!!
משרד הבריאות מודה כיום בעצמו שלא מתו מהקורונה הזאת!! הנתונים מראים 99% הבריאו מקורונה, אז למה פאקינג למען השם התחסנתם או שאתה אומר שזה בסדר או הגיוני שמתוך 1000000 ימותו?
סליחה שאני לא מסכים איתך, אנונימית.
ומחילה ממך שכישורי הכתיבה שלי מעט יותר טובים משלך, באמת.
גם אני לא הייתי נותן לצד שרק מנסה להפחיד אנשים עם אמירות לא מבוססות ושטויות במיץ להפחיד ציבור שלם של אנשים. תעשו את זה בצורה מבוקרת, לא מפחידה, ומבוססת, ואז יהיה אפשר לשמוע אתכם. האנשים שנחסמו לא נחסמו רק בגלל זה שהם העבירו קונספירציות, אלא בגלל הצורה שהם העבירו אותן. אם זה היה נכון, איך עדיין יש הרבה אתרי קונספירציה, אפילו עמודים בפייסבוק שלא נחסמים?
מדובר בעמודים ספציפיים שצריך באמת לחשוב למה הם נחסמו, ולרוב זה לא רק בגלל זה שהם הפיצו כמה שטויות על הקורונה...
ומחילה ממך שכישורי הכתיבה שלי מעט יותר טובים משלך, באמת.
גם אני לא הייתי נותן לצד שרק מנסה להפחיד אנשים עם אמירות לא מבוססות ושטויות במיץ להפחיד ציבור שלם של אנשים. תעשו את זה בצורה מבוקרת, לא מפחידה, ומבוססת, ואז יהיה אפשר לשמוע אתכם. האנשים שנחסמו לא נחסמו רק בגלל זה שהם העבירו קונספירציות, אלא בגלל הצורה שהם העבירו אותן. אם זה היה נכון, איך עדיין יש הרבה אתרי קונספירציה, אפילו עמודים בפייסבוק שלא נחסמים?
מדובר בעמודים ספציפיים שצריך באמת לחשוב למה הם נחסמו, ולרוב זה לא רק בגלל זה שהם הפיצו כמה שטויות על הקורונה...
אני דיי בטוח שהיא דיברה אליי.
^^ חיזקתי אותך גאון.
אמרתי שחבל לך על המאמץ להתכווח איתו כי הוא ראש בקיר.
אמרתי שחבל לך על המאמץ להתכווח איתו כי הוא ראש בקיר.
אנונימית
בקיצור, סיימתי כאן.
זה הגיוני כי זה קורה. קורה משהו שמתאים לכולם לא יתאים לחלק מהאנשים, אבל אם לחלק מהאנשים זה כן עזר, למה שנפסיק את זה בגלל שעל כמה אנשים, שהם פחות מאחוז, זה לא צלח?
הנתונים של החיסון שקופים, אתה יכול לדעת במדויק מה יש בו ולהחליט אם אתה רוצה לקחת או לא. להמציא שזה רעלים - זה מוגזם.
ראיתי קונספירציות שאומרות שזה עשוי מחומרים כל כך הזויים, שגרמו לי לצחוק על מי שמאמין לקונספירציות האלה. זה נטו הפחדות, בלי ביסוס ובלי כלום.
עובדה שכל מי שאני מכיר והתחסן - בריא כמו שור ולא קרה לו כלום.
הנתונים של החיסון שקופים, אתה יכול לדעת במדויק מה יש בו ולהחליט אם אתה רוצה לקחת או לא. להמציא שזה רעלים - זה מוגזם.
ראיתי קונספירציות שאומרות שזה עשוי מחומרים כל כך הזויים, שגרמו לי לצחוק על מי שמאמין לקונספירציות האלה. זה נטו הפחדות, בלי ביסוס ובלי כלום.
עובדה שכל מי שאני מכיר והתחסן - בריא כמו שור ולא קרה לו כלום.
סליחה אנונימית, זה נראה שהתכוונת אליי
ben למה אתה בטוח שכל מי שמת וחוסן נפטר מהחיסון ? הגיוני שמתוך מליון ימותו ברורר ובלי קשר לחיסון, אתה חושב שמתוך כל המליונים האלה כולם אנשים בריאים או אנשים שלא יכל לקרות להם אסון כזה בכל מקרה?
דברים כאלה קורים. אנשים מקבלים התקפי לב פתאומיים, מתים. לא משהו חדש. אבל עכשיו עם החיסון מצאו את מה להאשים, למרות שכמו שאמרתי, סטטיסטית מספר המתים בממוצע לפני החיסונים ( תמותה כללית לא קשורה לחולי קורונה ) לא שונה בצורה חריגה ממספר המתים שאחרי.הקורונה היא דבר חדש, ברור שבהתחלה עוד לא היו בטוחים, הגדירו כל אחד במצב קשה, כי עוד לא הכירו את הוירוס ואת ההשלכות שלו. אתה ישר ממהר להאשים. חכם גדול. כל תרופה, חיסון, כל תגלית במדע התחילה ממקום של חוסר ידע, לא נופל עליהם הידע על ההתחלה, בגלל זה מנסים, חוקרים, אבל לך קל להאשים. החיסונים האלו הצילו המון חיים. אנשים שעבורם הקורונה יכלה להיות קטלנית.
דברים כאלה קורים. אנשים מקבלים התקפי לב פתאומיים, מתים. לא משהו חדש. אבל עכשיו עם החיסון מצאו את מה להאשים, למרות שכמו שאמרתי, סטטיסטית מספר המתים בממוצע לפני החיסונים ( תמותה כללית לא קשורה לחולי קורונה ) לא שונה בצורה חריגה ממספר המתים שאחרי.הקורונה היא דבר חדש, ברור שבהתחלה עוד לא היו בטוחים, הגדירו כל אחד במצב קשה, כי עוד לא הכירו את הוירוס ואת ההשלכות שלו. אתה ישר ממהר להאשים. חכם גדול. כל תרופה, חיסון, כל תגלית במדע התחילה ממקום של חוסר ידע, לא נופל עליהם הידע על ההתחלה, בגלל זה מנסים, חוקרים, אבל לך קל להאשים. החיסונים האלו הצילו המון חיים. אנשים שעבורם הקורונה יכלה להיות קטלנית.
אנונימית
המטרה של חיסון זה לא לגרום שלא יהיה בכלל, אלא ללמד את הגוף איך להתמודד עם המחלה
לך תדע כמה אנשים שהקורונה הייתה צריכה להיות קשה אצלם ולהרוג אותם - החיסון הציל...
לך תדע כמה אנשים שהקורונה הייתה צריכה להיות קשה אצלם ולהרוג אותם - החיסון הציל...
כי זה מלכחחילה נוצר כדי לדלל את אוכלוסיית העולם. ביל גייטס אמר בצורה מפורשת שבאמצות החיסון נצליח להוריד את אוכלוסיית העולם. גם חברו דן אריאלי (אחד ממעודדי החיסון) אמר שצריך לעזור לאנשים למות יותר מהר:
https://www.youtube.com/watch?v=roodfypt4ps
https://www.youtube.com/watch?v=ocdbzantbhy
ובקשר לסטטיסטיה: ממתי בשנים הקודמות (לפני שהתחילו להמתש ברעל הזה) כל כך הרבה אנשים מתו בפתאומיות? התמותה כן גדלה בשנת 2021, ואנשים שעבוים אחרי זה, שמו לב שכמות מדועות אבל גדלו בצורה משמעויות.
זה לא רק זה, גם כמות לידות שקטות מאז אותו "חיסון" גדלו פי 6.
ולעומת זה עם התפרצות "הקורונה" (שקורונה) בשנת 2020 לא מתו יותר אנשים משנים קודמות (אז איפה "המגיפה" כאן?), אלא הרבה פחות. דווקא אנשים שכתבו עליהם שמתו מקורונה לא מתו ממה, אלא מדברים חרים. רק לאחרונה נחשף מה שאמרנו בהתחלה. היום גם משרד הבריאות הודה שיש 0 נפרטים מקורונה עד יל גיל 50 ללא מחלות רקע:
https://www.youtube.com/watch?v=zdiskf8oq7q
https://www.youtube.com/watch?v=roodfypt4ps
https://www.youtube.com/watch?v=ocdbzantbhy
ובקשר לסטטיסטיה: ממתי בשנים הקודמות (לפני שהתחילו להמתש ברעל הזה) כל כך הרבה אנשים מתו בפתאומיות? התמותה כן גדלה בשנת 2021, ואנשים שעבוים אחרי זה, שמו לב שכמות מדועות אבל גדלו בצורה משמעויות.
זה לא רק זה, גם כמות לידות שקטות מאז אותו "חיסון" גדלו פי 6.
ולעומת זה עם התפרצות "הקורונה" (שקורונה) בשנת 2020 לא מתו יותר אנשים משנים קודמות (אז איפה "המגיפה" כאן?), אלא הרבה פחות. דווקא אנשים שכתבו עליהם שמתו מקורונה לא מתו ממה, אלא מדברים חרים. רק לאחרונה נחשף מה שאמרנו בהתחלה. היום גם משרד הבריאות הודה שיש 0 נפרטים מקורונה עד יל גיל 50 ללא מחלות רקע:
https://www.youtube.com/watch?v=zdiskf8oq7q
אנונימי
כי זו עובדה!
לא סתם יש דפיברילטורים בכל מטר
אנשים מתים צעירים בהרבה מהעבר
ילדים (!) לוקים בהתקפי לב
והסטטיסטיקות האלו קפצו רק אצל המחוסנים ❤
לא סתם יש דפיברילטורים בכל מטר
אנשים מתים צעירים בהרבה מהעבר
ילדים (!) לוקים בהתקפי לב
והסטטיסטיקות האלו קפצו רק אצל המחוסנים ❤