4 תשובות
כן לדעתי
זה חוצפה לדעתי לאחר לדייט במיוחד בשעה
לא לשלוח
זה לא איחור של כמה דקות זה המון זמן
שואל השאלה:
מה זה סטיי טוקסיק
סליחה על הבורות חח
אנונימית