4 תשובות
כן לדעתי
זה חוצפה לדעתי לאחר לדייט במיוחד בשעה
זה חוצפה לדעתי לאחר לדייט במיוחד בשעה
לא לשלוח
זה לא איחור של כמה דקות זה המון זמן
זה לא איחור של כמה דקות זה המון זמן
שואל השאלה:
מה זה סטיי טוקסיק
סליחה על הבורות חח
מה זה סטיי טוקסיק
סליחה על הבורות חח
אנונימית
באותו הנושא: