3 תשובות
זה מאוד פשוט, תרשום ככה בערך:
אהלן (השם של הבוס), מה נשמע?
החלטתי להתפטר עקב (הסיבה),
תודה ויום טוב.
לא צריך למרוח את זה יותר מידי פשוט תהיה ישיר וזהו.
אהלן (השם של הבוס), מה נשמע?
החלטתי להתפטר עקב (הסיבה),
תודה ויום טוב.
לא צריך למרוח את זה יותר מידי פשוט תהיה ישיר וזהו.
זה לא הודעה מכתב זה משהו אחר
לכבוד: נמען
אני (השם שלך) תז:
מודיע על התפטרות עקב (הסיבה)
התאריך 00.00.0000
לכבוד: נמען
אני (השם שלך) תז:
מודיע על התפטרות עקב (הסיבה)
התאריך 00.00.0000
אני אשמח לעזור . כמו שרבים כאן אמרו , מכתב ההתפטרות אמור להיות רשמי וקצר אבל מומלץ גם להשתמש בשפה גבוהה כדי לא ליצור רושם של חברות ולהוסיף נימוקים קצרים שתומכים בסיבה להתפטרותך האם תסכים לתת לי עוד פרטים כדי שאוכל לעזור לך בכך?
באותו הנושא: