15 תשובות
אולי כדיי לך לעשות שינוי בחיים כמו נגיד לקחת הפסקה מאנשים שעושים לך לא טוב,ללכת לעבוד ולהשיג כסף בשביל כל מה שבא לך לביזבוזים , לעשות ספורט וכל מיני כאלה שיגרמו לך להרגיש טוב
אני קראתי הכל.
זה באמת נשמע ממש ממש כואב.
אני חושבת אבל שבסטיפס לא תמצאי תשובות, כדי לדאוג לעצמך את צריכה עזרה חיצונית.
אולי תפני לער"ן? או סה"ר? ארגונים שיהיה להם כלים איך להתמודד בסיטואציות כלכך מורכבות שכאלה..
תיהיי חזקה, ניסיון מגיע רק לאדם שיש לו כוח לעמוד בו.
שואל השאלה:
ניסיתי לפנות אבל הם רק אומרים "אנחנו מבינים את מה שאת חווה זה באמת מורכב" ודברים כאלה, זה לא באמת משנה ..
אנונימית
אני יכול להבטיח לך שזה רק תקופה, אם את רוצה להתעודד תמצאי לך איזה עיסוק(שירה ריקוד ציור) ומשהו שיעסיק אותך, לגבי כסף עכשיו קיץ, תנצלי את הזמן לעבוד זה גם מעביר את הזמן בחופש וגם כיף, אם את רוצה תדברי איתי בפרטי
מסופר על יהודי שרצה להתחתן עם גויה..
השליח שלא ידע מה לעשות והיה אובד עצות שיכנע אותו רק לבוא איתו לרבי ואז שיחליט.
הם עמדו מול הרבי,
והיהודי סיפר לו שהוא מתכוון להתחתן עם גויה..
הרבי ענה לו בשלוש מילים:
אני מקנא בך.
הרבי מקנא בו שהוא הולך להתחתן עם גוייה?
הרבי הסביר, כשיש לאדם ניסיון, יש לו גם את הכוחות לעמוד בו, אני מקנא בך שיש לך כאלו כוחות גדולים.
בסופו של דבר אותו יהודי נפרד מהגוייה זה לקח זמן, אבל הוא נפרד והתחתן עם יהודיה.

זו תקופה, היא תעבור ואת תצאי חזקה ממנה. אבל את חייבת להתחיל לדאוג לעצמך. לראות איך את מתמודדת. לשים את עצמך לפני כולם!. את חזקה, את תעברי את זה הכי טוב שאפשר, אני בטוחה❤
קודם כל, אני מצטערת שעברת את זה 3>>>>>
אני פה אם תרצי לדבר. :)

דבר שני, אל תרגישי "הזאתי הגרועה" רק בגלל שאת לא יכולה לארגן יציאות, או לזרום ליציאות.. זה לא מה שהופך אנשים לגרועים.
את לא גרועה
לגבי החרם - אני מצטערת מאוד לשמוע. בגיל קטן כזה זה לא אמור לקרות (גם לא באף גיל), מאמינה שהן היו קנאיות ורק רצו להוריד לך 3>>
לגבי ההורים שלך - אני יודעת שקשה, אני מבינה לגמרי. אבל תנסי להיאחז עוד קצת.. אם קשה לך תלכי קצת לחברות אפילו לישון אצלן קצת..
לגבי חבר שלך - בשיא הכנות, לא בקטע רע. נשמע שאת לא זקוקה לחבר כרגע
את תומכת בו ואין מי שיתמוך בך... זה רק גורר אותך למטה
כמו שאמרת "אני לוקחת את כל הצרות של כולם עליי" - לא בסדר בכלל. כם את בן אדם וזה משפיע גם עלייך באיזשהו מובן..
את גם עמוסה בלימודים (תנסי להתנחם בזה שעוד טיפהה זה נגמר)

אני בטוחה שאת מהממת! ואת נשמע חברה ובת נדירה. הלוואי והיה לי עוד דרך לעזור לך חוץ מלכתוב פה דברים
אני תמיד זמינה להכל, מתי שתרצי :)) 3>>
היי בובה
המצב שלך באמת יחסית מורכב אבל אם את מדגישה שאת צריכה לדבר עם מישהו
אני פה ואז יותר ממוזמנת לדבר איתי על בסיס יומי ולשתף במידה ואת צריכה אני פהה
ואני לא חושבת שכאן תקבלי תשובות כמו שכבר אמרו זה דורש עזרה חיצונית
אנונימית
שואל השאלה:
תימנייה סאחית
קודם כל תודה רבה, ובקשר לבן זוג, הוא מדהים, הוא תומך בי עם ההפרעות אכילה עם הכל, הוא לרוב שם בשבילי, אני לא אפרד ממנו כי הוא צריך אותי, אני לא יכולה לאכזב אותו ואני אוהבת אותו מאוד.
אז כן, זה טיפה מורכב שאני צריכה לשכנע אותו לחיות והכל, אבל אני פשוט לא יכולה לעזוב אותו
אנונימית
^ אני מבינה. וזה קשה מאוד
אבל את שמה אנשים אחרים על פנייך.
וזה לא טוב - כי עובדה, את מתמוטטת
את צריכה לשים את עצמך בראש ובראשונה
לחשוב "מה היה עושה *לי* טוב?, איך אני יכולה לספק את עצמי?, מה *אני* רוצה לעשות?"
ככה שתקשיבי לעצמך ותתפתחי עם זה יותר
שואל השאלה:
^אבל הוא עושה לי טוב לרוב, הוא תומך בי, הוא מבין אותי.
הוא ליטרלי הבן אדם היחיד!! שאני מרגישה מנוח לשתף אותו בהכל, הבן אדם היחיד שאני יודעת שיתמוך בי, הבן אדם היחיד שיכיל אותי.
הוא בערך כל העולם שלי אבל זה מגיע עם קשיים
אנונימית
^ אוף המצב מסובך :(
מה את חושבת שאת יכולה לעשות כדי להוריד ממך לחץ? (לא בהכרח עם חבר שלך, אבל עוד דברים שלוחצים עלייך..)
שואל השאלה:
ליטרלי שום דבר, הייתי אומרת משהו אבל יזמינו לי משטרה אז אגיד אץ זה בצורה אחרת, אני לא רואה עתיד יפה וטוב.
אני לא רואה את עצמי בעוד כמה שנים מחייכת ושמחה, ושטוב לי, פשוט לא רואה את זה קורה.
מאז שאני קטנה הכל חרא ותמיד אמרתי לעצמי שזה ישתפר, כבל שום דבר לא משתפר.
אני סובלת איפה שאני גרה, וכך גם האחים שלי, אנחנו רוצים לעבור דירה אבל כרגע אין תקציב.
אני בחדר כם עוד 2 אחיות שלי, הארון שלי חצי שבור, רוב הבגדים שלי זה מחברות או שקניתי לעצמי, כנל גם על נעליים.
אני מרחיקה את כולם ממני, אני לא סומכת על אנשים, אף אחד לאא יודע עליי כלום כולל ההורים שלי.
אני מבריזה המון מהלימודים, ויש לי עוד מלא דברים מפה ועד אלוהים יודע לאן.
אני פשוט סובלת להיות פה, אני לא חושבת שיש משהו שישתפר פשוט לא רואה את זה קורה
אנונימית
אוף הלוואי והייתה לי דרך לעזור :(((((
אני רק יכולה להגיד לך ןלהזכיר לך כמו שאמרו בתגובות לפניי.
הכל זה תקופות בחיים - פעם למעלה פעם למטה.. מאמינה שתכף יבוא התקופה שאת למעלה. בינתיים תנסי להיאחז בטוב, תשתדלי לראות את הדברים החיוביים (למרות שממש קשה), תנסי להוריד מעצמך לחצים ודאגות מיותרים.. ובע"ה יהיה טוב :)
אני זמינה אם תרצי לדבר עוד, אשמח להקשיב לך ❤
שואל השאלה:
תודה רבה לך❤❤
אנונימית
בשמחה!!! ש-ה' ישמח אותך תמיד בכל דרכייך אמן
מחכה לשמוע רק דברים טובים בע"ה :))