3 תשובות
פשוט לקבל את זה והכל טוב..
בכל מקום יש אנשים כאלה
ומזל טוב
לי מפריע שאני הכי קטנה
גם אני ככה אבל דבר ראשון תמיד יש אנשים שיהיו יותר גדולים ממך ודבר ושני הגיל לא באמת מעיד על מי שאתה פשוט תנסה לשכוח מזה ולחיות את הרגע מזל טוב!!