4 תשובות
איכס! אל תעשי את זה! לדעתי זה ממש מגעיל!
אנונימי
למה לאפור וללבן את רוצה לבגר את עצמך?
אנונימית
אל תעשי...
אפור ולבן זה כמו של זקנים..
אפור ולבן זה כמו של זקנים..
שואל השאלה:
שאלתי שאלה,
אני לא ביקשתי שתגידו לי אם כדאי לי, או אם זה יפה או לא.
שאלתי שאלה,
אני לא ביקשתי שתגידו לי אם כדאי לי, או אם זה יפה או לא.
אנונימית
באותו הנושא: