4 תשובות
איכס! אל תעשי את זה! לדעתי זה ממש מגעיל!
אנונימי
למה לאפור וללבן את רוצה לבגר את עצמך?
אנונימית
אל תעשי...
אפור ולבן זה כמו של זקנים..
שואל השאלה:
שאלתי שאלה,
אני לא ביקשתי שתגידו לי אם כדאי לי, או אם זה יפה או לא.
אנונימית