7 תשובות
דרום אפריקה
שוויץ
צרפת
תאילנד
בנורווגיה יש מקומות מאוד מהממים, בעיקר אם אתה אוהב טבע, הפיורדים של נורווגיה באמת עוצרי נשימה (וגם אם לא זה ממש יפה) וכמו כן ניתן לראות באזורים הצפוניים יותר את הזוהר הצפוני ולבקר במקומות שהשמש שוקעת או זורחת רק פעם בחצי שנה.
אוסטריה ושוויץ הם גם מדינות מאוד יפות עם טבע ממש מהמם, הערים בנויות בצורה מאוד מעניינת ויפה ומשרה משהו מאוד מיוחד ויפה באזור, והמוזיאונים ממש מעניינים.
אוסטריה
גוואטמלה ,
ניו -זילנד הכי יפה ברמת נופים ,