7 תשובות
שואל השאלה:
זה לא ספאפ
זה לא ספאפ
אנונימית
לשתות מים ולהרגיע את עצמך זה לא משהו קל לראות
להתקשר קודם כל לאמבולנס ולנשום נשימות עמוקות מהאף ולהוציא מהפה
דבר ראשון תתקשרי למדא! ותזכרי שהוא יטופל בבית חולים ונקווה שהכל יהיה בסדר
וואו אמאלה איזה מלחיץ
אין ממה להחרד גם אני נדרסתי פעם אחת זה כיף...
אנונימי
אני לא יודעת אם מדובר במקרה שקרה היום או שזה כבר כמה זמן
תרגעי, תשבי, תשתי מים, אם נכון לך לעצום שניה עיניים ולהירגע או לנוח, לדבר עם מישהו ולשתף
אבל אם זה ממש יושב עליך, תלכי לפסיכולוג אולי? לשתף מישהו עם ניסיון מאוד יכול לעזור לך.
תרגעי, תשבי, תשתי מים, אם נכון לך לעצום שניה עיניים ולהירגע או לנוח, לדבר עם מישהו ולשתף
אבל אם זה ממש יושב עליך, תלכי לפסיכולוג אולי? לשתף מישהו עם ניסיון מאוד יכול לעזור לך.
באותו הנושא: