5 תשובות
כי יש שם הרבה פושעים וגנבים וכאלה
שואל השאלה:
תראו מה הפרוגרסיבים עשו לה

אז למה מלא עסקים ואנשים בורחים מניו יורק?

הנה רשומה בנושא
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה מלא עסקים ואנשים בורחים מניו יורק?
אנונימי
די הרבה פשע, אבל זה לא באמת כזה נורא
יש הרבה פשע