5 תשובות
כי יש שם הרבה פושעים וגנבים וכאלה
שואל השאלה:
תראו מה הפרוגרסיבים עשו לה
אז למה מלא עסקים ואנשים בורחים מניו יורק?
הנה רשומה בנושא
תראו מה הפרוגרסיבים עשו לה
אז למה מלא עסקים ואנשים בורחים מניו יורק?
הנה רשומה בנושא
קישורים מצורפים:
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה מלא עסקים ואנשים בורחים מניו יורק?
אז למה מלא עסקים ואנשים בורחים מניו יורק?
אנונימי
די הרבה פשע, אבל זה לא באמת כזה נורא
יש הרבה פשע
באותו הנושא: