11 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תענו אני מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות
בבקשה תענו אני מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות
אנונימית
נשמע שהוא סתם משחק בך לאדעת תנסי להתגבר חבל שסתם תפגעי
שואל השאלה:
עזבי אותו אני לא יודעת מה חעשות עם ההוא שאני בזוגיות איתו הוא כבר נפגע ממני פעם עם אותו סיפור וזה ככ מתסכל
עזבי אותו אני לא יודעת מה חעשות עם ההוא שאני בזוגיות איתו הוא כבר נפגע ממני פעם עם אותו סיפור וזה ככ מתסכל
אנונימית
לדעתי תתמקדי בקשר שלך, פחות באנשים שכל פעם משנים את דעתם. אם לא טוב לך בקשר זה כבר משהו אחר אבל לא חושב שאת צריכה להתעסק עם אחד שכל שנייה בא ונעלם
שואל השאלה:
אבל אני ככ אוהבת אותו והיה לי כיף איתו והוא זרם איתי ומי שאני איתו עכשיו פשוט לא זורם ולא מדבר איתי בשיחות וזה באסה
אבל אני ככ אוהבת אותו והיה לי כיף איתו והוא זרם איתי ומי שאני איתו עכשיו פשוט לא זורם ולא מדבר איתי בשיחות וזה באסה
אנונימית
תעיפי את ההוא לאלף עזאזל, לברוח ולחזור כשנוח זה הדבר הכי נורא לעשות לבן אדם, וזה מראה רק על חוסר כבוד לצד השני ואת תיפגעי סתם
לגבי החבר שלך.. את אומרת שאת אוהבת אבל אם משהו לא מרגיש שלם תדברי איתו על זה לא תריך לטאטא את הבעיות מתחת לשטיח כי הן עדיין יצופו ויצטברו עם הזמן
לגבי החבר שלך.. את אומרת שאת אוהבת אבל אם משהו לא מרגיש שלם תדברי איתו על זה לא תריך לטאטא את הבעיות מתחת לשטיח כי הן עדיין יצופו ויצטברו עם הזמן
נסי להקשיב ללב שלך אם את אוהבת את זה שאת איתו באמת אז לא אמור להיות פה סימני שאלה..
הגיוני להתגעגע למה שהיה פעם ולאנשים שעזבו וחזרו. תסבירי לו שאין לו מה להיפגע כי את איתו
הגיוני להתגעגע למה שהיה פעם ולאנשים שעזבו וחזרו. תסבירי לו שאין לו מה להיפגע כי את איתו
נו אז זה רק מראה כמה שזה בזבוז זמן אם הוא לא רוצה אז לא בכוח.
שואל השאלה:
הוא פשוט חסר ביטחון
אבל ההוא גם עזב אותי מהסיבה שהייתה לו מישהי וזה לא היה מכבד ושתינו נדפקנו עכשיו כי שתינו רוצים אחד את השני אבל שתינו עם מישהו ששברנו לו את הלב כבר ולא מסוגלים לעשות את זה שוב
הוא פשוט חסר ביטחון
אבל ההוא גם עזב אותי מהסיבה שהייתה לו מישהי וזה לא היה מכבד ושתינו נדפקנו עכשיו כי שתינו רוצים אחד את השני אבל שתינו עם מישהו ששברנו לו את הלב כבר ולא מסוגלים לעשות את זה שוב
אנונימית
שואל השאלה:
נו בבקשה אני חייבת עזרהה
נו בבקשה אני חייבת עזרהה
אנונימית
העובדה שזה התחיל כשהייתה לו מישהי זה כבר לא בסדר, אבל אם הוא הולך וחוזר שוב ושוב זה לא שווה את זה כי בסוף את תפגעי יותר ממש שמגיע לך ולגבי זה שאת איתו, אני לא חושבת שאת צריכה להיות איתו אם עדיין יש לך רגשות לבחור הקודם, זה לא הוגן כלפיו, תתגברי על הבחור הקודם ואז תתחילי לצאת מחדש עד אז תתמקדי על עצמך ותנסי לזכור שהוא לא שווה את זה כי אם הוא באמת היה רוצה הוא לא היה הולך וחוזר הוא לא היה משחק איתך
באותו הנושא: