4 תשובות
בעשירי
בכל סוף שבוע
זה לא ממש משכורת כי אני מתחת ל16 אז פשוט מעבירים להורים שלי כל שבוע והם מקבלים מס כדי שזה יהיה "חוקי"
עד העשירי לחודש