4 תשובות
בעשירי
בכל סוף שבוע
זה לא ממש משכורת כי אני מתחת ל16 אז פשוט מעבירים להורים שלי כל שבוע והם מקבלים מס כדי שזה יהיה "חוקי"
זה לא ממש משכורת כי אני מתחת ל16 אז פשוט מעבירים להורים שלי כל שבוע והם מקבלים מס כדי שזה יהיה "חוקי"
עד העשירי לחודש
10
באותו הנושא: