5 תשובות
כן כנראה שהיא רוצה לבלות איתה ולהכיר לך אותה, אם אתה לא בעניין תדבר איתה על זה..
שואל השאלה:
אנחנו כבר שנה וחצי וזה תמיד היה ככה
אנחנו כבר שנה וחצי וזה תמיד היה ככה
אנונימי
דבר איתה על זה אם זה מפריע לך, אני בטוח שהיא תבין
שואל השאלה:
דיברתי איתה על זה עדיין לא קורה כלום
דיברתי איתה על זה עדיין לא קורה כלום
אנונימי
לא... נשמע מוזר. כן יש מצב שהיא רוצה שלאחותה תהיה סביבה עם אנשים אבל אולי גם מסיבות פחות טובות או מחוסר מודעות למצב. תדבר איתה על זה
באותו הנושא: