7 תשובות
בשמחה
אנונימי
זריז אני קצרה בזמן
חח סתם
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אתם מאמינים שהרבי הוא המשיח?
אנונימית
אני כן, אבל באמת שלא כדאי לפתוח את זה כאן...
כי גם בין החבדניקים זה עניין שהוא בלתי פתור וכל אחד בדעה שלו ככה שזה לא באמת עוזר עכשיו להתחיל להתדיין על זה, בטח שלא בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
ברור, אני לא באתי לפתוח שום דבר אני באמת ובתמים שאלתי כדי לדעת
אנונימית
2 קבוצות יש בחבד.
קבוצה א מאמינים שהרבי עד היום חי ומדביקים סטיקרים ומנפנפים עם דגלים
(לא כולם)
קבוצה ב מאמינים שהוא נפטר בג תמוז תשנד והם כביכול החבדניקים הנורמלים.

הבעיה היא שיש בקבוצה א אנשים שעושים חילול ה ולכן יש סיכוי שזה יראה לך ההתנהגות כאילו הרבי אלוקים.
וזה לא נכון.
אנונימי