7 תשובות
למה מביך?
לא, גם אני משתמשת בו
לא, למה שזה יהיה מביך?
ריח מושלם!
חברות שלי שמות גם בושם של נועהקירל כי יש לו ריח טוב.. מה זה משנה של מי זה כל עוד יש לו ריח טוב ואיכות טובה?
לא למה שיהיה מביך זה בסך הכל בושם!
מה השם של הבושם?
אנונימית
באותו הנושא: