13 תשובות
לא. אני חולה עליה
בעזרת השם!!
היא דוחה אותי
לא. היא בין המועדפים עליי שם
לא מבינה מה אנשים אוהבים בה.
אם הייתם רואים מה היא עשתה ליענקי הייתם ליטרלי נגעלים.
היא באה לשבת בשולחן כשהוא שם שהיא כולה עוד שניה ערומה ואז אמרו לה כזה שתשים על עצמה משהו אז היא הלכה לשים וזה ואז היא באה ישבה ופשוט הוציאה את החצי גוף שלה מהחלוק הזה שהיא שמה וראו לה הכל וכאילו אחותי יש בן אדם דתי ששומר עיניים בשולחן, למה לעשות דבר כזה?? בקיצור אחר כך היא קלטה שדופקים לה מבטים אז היא הלכה לשבת לבד בחוץ ואז היא נכנסה כולה ערומה שוב והלכה ליענקי ושאלה אותו איפה התהילים כשהיא ערומה ואז הוא אמר לה כזה יש שם בארון והיא ליטרלי הכריחה אותו לבוא לעזור לה כשהיא כמעט בלי בגדים (ביקיני שקטן עלייה בכלל).
בקיצור היא חיללה את ה' וזה מגעיל בעיניי.
מגיע לה לעוף מהבית
^ גם לין עשתה את זה אתמול בערוץ 26. אבל הכי קל להאשים את מי שהרוב הולך נגדו.
מה היא עשתה? בכלל לא ראיתי את לין עם בגד ים
^ רציני? תגידי אנחנו צופות באותו האח הגדול?
ממליצה לך לצפות בתוכנית ולא בכמה קטעים מטיקטוק לפני שאת מביעה ביקורת ועוד כזאת פוגענית.
אני עכשיו עם ערוץ 26
משש לאא המלכה של העונה הזאת!!! רק סתיו
אנונימית
לא סובלת אותה
אה והריב של שי וגל אתמול על עידן ממש יפה... הן המודחות הראשונות
אנונימית