5 תשובות
את מנסה לסיים את זה יפה דבר ראשון .
אומרת לה את רוצה להתפטר.
בדרך כלל נותנים איזה שבוע שבועיים של עבודה לפני שאת ממש מסיימת את העבודה
את רק צריכה להודיע על פיטורים וזהו, עבדת רק חודש אז זה פשוט להודיע
שואל השאלה:
עבדתי פחות מחודש אז זה התראה של יום כאילו
אז ישר להגיד לה שאני רוצה להתפטר וללכת? כאילו אני לא יודעת אם אני אמורה לעבוד
אנונימית
אז זה נטו להודיע ואת לא חייבת כלום
חייבים לעבוד עוד תקופה של שבוע שבועיים כשעובדים תקופה ארוכה יותר ממה שעבדת
שואל השאלה:
כי חשבתי על זה רק לקראת המשמרת וגם יש לי ציוד להחזיר אוזניות
אנונימית
באותו הנושא: