21 תשובות
אני אישית בד"כ עונה ברצינות
יש שאלות דורשות את זה
יש כאלה שפשוט לא יודעים מה לענות או רוצים פרחים
לא יודעת אנשים סתם מנסים לצאת מצחיקים אבל זה לא מעניין
סליחה אמא
מה אכפת לך
הם רוצים פרחים ח ח ח
לא השקר גם אני רוצה
כי השאלות בהתאם
כי לענות ברצינות זה לעשות מה שהאתר רוצה ממני. וכי אני לא יודע מספיק בשביל לעזור אני יודע רק להצחיק
השאלה הנשאלת לדעתי. אנשים חושבים שהם באו לכאן להטריל, זה טפשי ואין באמת הבנה של מהות האתר :)
צודקת
כי אפחד לא אוהב אותך
אני עונה ברצינות רק לשאלות רציניות
אני משתדל לענות ברצינות .
אבל יש אנשים שזה הסגנון שלהם מה לעשות לא בטוח שזה בא מכוונה רעה.
אנונימי
כי לא באלי כפרה
לא כולם. אני רוב הפעמים רצינית. אבל זה טוב לפעמים גם לעשות צחוקים.
כי למה לא
מאיפה לך אם אני לא מצחיקה?
לשאלה מטופשת/צינית מגיעה תשובה צינית
לשאלה רצינית מגיעה תשובה רצינית
אני לרוב עונה ברצינות אבל באמת שיש שאלות שפשוט דורשות את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתכוונת לשאלות שבאמת צריכות עזרה ויש אנשים שעונים בציניות
אנונימית
תפני לאנשים בפרטי...
הם בד"כ עונים יותר ברצינות...
תתחברי עם משהו פה ותשגעי אותו על כל דבר