4 תשובות
שואל השאלה:
הקטע זה אני לא הספקתי ללכת כל השבוע וזה לא שאני אהיה על אפס שעות שינה או משהו אני אהיה על 5-6 כזה
הקטע זה אני לא הספקתי ללכת כל השבוע וזה לא שאני אהיה על אפס שעות שינה או משהו אני אהיה על 5-6 כזה
כן מניסיון שממליצה לך לוותר עליו
רצוי מאוד מאוד שלא.
אבל אם אתה מרגיש שזה חייב וזה *חד פעמי* אז תלך, ותיזהר.
אבל אם אתה מרגיש שזה חייב וזה *חד פעמי* אז תלך, ותיזהר.
כן לא כדאי
באותו הנושא: