2 תשובות
על פי הצופים
שואל השאלה:
אהה הבנתי, כי גל אמרה שאין לרוי שללין אין סיכוי שהיא תשאר הרבה..אבל בהצבעות יש לה הרבה מבחוץ אז יש לה מצב להשאר?
אנונימית