2 תשובות
על פי הצופים
שואל השאלה:
אהה הבנתי, כי גל אמרה שאין לרוי שללין אין סיכוי שהיא תשאר הרבה..אבל בהצבעות יש לה הרבה מבחוץ אז יש לה מצב להשאר?
אהה הבנתי, כי גל אמרה שאין לרוי שללין אין סיכוי שהיא תשאר הרבה..אבל בהצבעות יש לה הרבה מבחוץ אז יש לה מצב להשאר?
אנונימית
באותו הנושא: