5 תשובות
אמא שלי עושה אם זה עוזר
נותנים את זה בדרך כלל לחולי סוכרת, זה עוזר בשני המקרים. היא יורדת במשקל וזה עובד לה.
לא יודעת בדיוק על השם של זה אבל היא מזריקה כל שבוע, ובהתחלה היו לה קצת תופעות לוואי שזה דברים שהרופא הזהיר מראש, אבל זה עבר ממש מהר
נותנים את זה בדרך כלל לחולי סוכרת, זה עוזר בשני המקרים. היא יורדת במשקל וזה עובד לה.
לא יודעת בדיוק על השם של זה אבל היא מזריקה כל שבוע, ובהתחלה היו לה קצת תופעות לוואי שזה דברים שהרופא הזהיר מראש, אבל זה עבר ממש מהר
שואל השאלה:
כן לזריקה קוראים אוזמפיק אבל הבנתי שזה רק לחולי סוכרת. אני במשקל עודף אני ממש חייבת את זה
אוף אני מפחדת ש הרופא לא יתן לי מרשם לזה
כן לזריקה קוראים אוזמפיק אבל הבנתי שזה רק לחולי סוכרת. אני במשקל עודף אני ממש חייבת את זה
אוף אני מפחדת ש הרופא לא יתן לי מרשם לזה
אנונימית
הכל טוב
תסבירי לו את המצב ויכול להיות שייתן
שמעתי מאמא שלי על מקרים שנתנו גם בלי סוכרת.
בכל זאת, אנשים בעודף משקל הם בסיכון גבוה יותר לסוכרת ומחלות כאלה.
תנסי להסביר לרופא שזה אולי יותר בקטע של לשפר בריאותית ולא פשוט לרדת במשקל. תשאלי אותו שאלות, תתענייני בתהליך.
יכול להיות שאם הרמות סוכר שלך תקינות, לקחת את הזריקה עלול ליצור בעיות. אז בקיצור- הרופא יכול לענות לל הכי טוב.
תסבירי לו את המצב ויכול להיות שייתן
שמעתי מאמא שלי על מקרים שנתנו גם בלי סוכרת.
בכל זאת, אנשים בעודף משקל הם בסיכון גבוה יותר לסוכרת ומחלות כאלה.
תנסי להסביר לרופא שזה אולי יותר בקטע של לשפר בריאותית ולא פשוט לרדת במשקל. תשאלי אותו שאלות, תתענייני בתהליך.
יכול להיות שאם הרמות סוכר שלך תקינות, לקחת את הזריקה עלול ליצור בעיות. אז בקיצור- הרופא יכול לענות לל הכי טוב.
תקשיבי
כותבים תופעות לוואי כדי שלא יתבעו את חברת התרופות על שלא הזהירו
אלו דברים שיכולים להיות ממש נדירים
לאמא שלי היו קצת שלשולים שהפריעו לה, אבל אחרי כמה הזרקות היא כבר התרגלה ואין כלום.
ברור שיהיו תופעות, הגוף צריך להתרגל לחומר זר.
לא יודעת לגבי השינוי בפנים, אני לא שמתי לב לכלום.
כדאי להתייעץ עם רופא. אם יש תופעות לוואי שאת בסיכון גבוה אליהן, הרופא יגיד לך ואז תעשו החלטה אם לקחת את הזריקה או לא.
ככה זה, אמנם רפואה זה מדע אבל אין דבר כזה 100%.
כותבים תופעות לוואי כדי שלא יתבעו את חברת התרופות על שלא הזהירו
אלו דברים שיכולים להיות ממש נדירים
לאמא שלי היו קצת שלשולים שהפריעו לה, אבל אחרי כמה הזרקות היא כבר התרגלה ואין כלום.
ברור שיהיו תופעות, הגוף צריך להתרגל לחומר זר.
לא יודעת לגבי השינוי בפנים, אני לא שמתי לב לכלום.
כדאי להתייעץ עם רופא. אם יש תופעות לוואי שאת בסיכון גבוה אליהן, הרופא יגיד לך ואז תעשו החלטה אם לקחת את הזריקה או לא.
ככה זה, אמנם רפואה זה מדע אבל אין דבר כזה 100%.
שואל השאלה:
אמאלהה אבל עכשיו קראתי באינטנרנט עפ התופעות לוואי!!!!
ממש הפחיד אותי!!!
כתוב שכאילו זה עודה שילדולים והקאות מלא מלא.
ולא רק זה- זה גם גורם לפנים להשתנות, זה גורם לפנים להיראות מעוותות ומבוגרות יותר.
אני ממש מפחד ואמא שלי בקרוב מתחילה עם זה. מה עושים?!
אמאלהה אבל עכשיו קראתי באינטנרנט עפ התופעות לוואי!!!!
ממש הפחיד אותי!!!
כתוב שכאילו זה עודה שילדולים והקאות מלא מלא.
ולא רק זה- זה גם גורם לפנים להשתנות, זה גורם לפנים להיראות מעוותות ומבוגרות יותר.
אני ממש מפחד ואמא שלי בקרוב מתחילה עם זה. מה עושים?!
אנונימית