10 תשובות
כע ברור
נראה לי
אוליי פשוט לצאת מהקבוצה
כן, בהגדרות של הקבוצה את יכולה להשתיק לכמה זמן שאת רוצה, ואז לא תקבלי את ההודעות שלהם או את השיחות בתור התראה, את תראי אותם רק אם את נכנסת לווצאפ.
שואל השאלה:
לא דיברתי על הודעות דיברתי על שיחות
לא דיברתי על הודעות דיברתי על שיחות
אנונימית
כן
שואל השאלה:
שמתי ארכיון תודה אנונימיי
שמתי ארכיון תודה אנונימיי
אנונימית
אה שיחות
לשים בארכיון
אנונימי
באותו הנושא: