3 תשובות
גם אני באוקטובר וקיבלתי
אני עוד שנה בערך משתחרר איזה כיף אבל את אמורה לקבל כבר שיבוץ
אם יש לך עוד שאלות לגבי הצבא את יותר ממוזמנת לפנות אלי
באותו הנושא: