13 תשובות
תוציאי
אפשר עד 4 מביקור רופא בחודש
ומהבוט לא בטוחה כמה
אפשר עד 4 מביקור רופא בחודש
ומהבוט לא בטוחה כמה
שואל השאלה:
יש לרופא איך לדעת שהייתי שם כבר מאותה סיבה?
יש לרופא איך לדעת שהייתי שם כבר מאותה סיבה?
אנונימית
שואל השאלה:
אם התחלף החודש זה מתאפס או רק כשעוברים 30 יום?
אם התחלף החודש זה מתאפס או רק כשעוברים 30 יום?
אנונימית
כן תביאי גם את הטפסים של פעם קודמת איתך לכל מקרה יש להם במחשב הכל
רק שעובר 30 יום למדתי על בשרי זה באסה
שואל השאלה:
וואי וואי
טוב תודה רבה
וואי וואי
טוב תודה רבה
אנונימית
יש עד 6 וגם זה אם זה היה רצוף אפשר אולי יותר בתוך חודש ואז מתאפס חודש אחרי ואני עשיתי זאת מניסיון וגם w girl כנראה תסכים אולי היתה פשוט אי הבנה...
כןכן סורי^
כנראה שגם אצלי זו הייתה טעות של הרופא שאמר לי שרק 30 ימים אחרי הגימלים
כנראה שגם אצלי זו הייתה טעות של הרופא שאמר לי שרק 30 ימים אחרי הגימלים
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
סליחה עדכנו לארבע (אולי במובן מסויים טעות שלי למרות שבמרפאה רגילה של הצבא יש מצב מביאים יותר וכו)
אהמ, ניצחתי^
^ לגמרי(אולי במוןס מסויים לפחות)
באותו הנושא: