13 תשובות
אל תיזמי שיחות יותר אם הוא כותב תעני אם לא אז יאלה ביי לא צריך אחד כזה יבוא אחד יותר טוב
איזה מהר אנשים הורסים פה זוגיות פוטנציאלית זה מחריד.

יכול להיות שהוא רוצה לראות אותך יוזמת יותר, כי זה מאשר לו שזה לא משהו חד צדדי?
אם את תחפשי תשובות כאן את בטוח לא תמצאי אותן, סטיפס זה לא תחליף לתקשורת בסיסית.

אם את לא מבינה אותו, תשאלי אותו.
שואל השאלה:
^חשבתי על זה, חיפשתי תגובה כזאת כדי לחשוב שאני לא נתפסת על משהו שלא קיים, תודה!
אנונימית
אני מת כל הבנות פה שלא מבינות בכלום, בתור בן אני אומר לך שיש מצב שהוא בכוונה רוצה שאת תתחילי שיחה
אנונימי
מה אתן מפגרות? מה הקשר? למה תמיד אנחנו צריכים להתחיל שיחה? עם החשיבה הטפשית הזאת את תשארי לבד כל החיים... דרך אגב אני אומר את זה לטובתך כן?
^בדיוק אחי עזוב כל המפגרות האלה שלא מבינות כלום מהחיים שלהן הורסות לכאלה שכן יש להן סיכוי כלשהו
שואל השאלה:
אני שואלת כי בדרך יוצא שאני מתחילה שיחה בשיא הבטחון ונדחת, וזה אולי פעם שלישית שמישהו באמת בא אליי ומתחיל איתי, אז לא אני לא מפגרת ויש קשר, אני לא יכולה לספור את הכמות פעמים שעזרתי אומץ והלכתי על זה.
אני פשוט לא רגילה לזה שזה מגיע מהצד השני
אנונימית
מה אכפת לך לנסות?
שואל השאלה:
אני לא מנסה להרוס שום קשר, פשוט יוצא שאני זאת שכל הזמן שולחת הודעה ומתקשרת
אנונימית
תרגיעו עם הדיבור יש בנים שחושבים כמוכם ויש כאלה שלא כותבים בכוונה כי ירד להם או משהו כזה אנשים פה באים בהמלצות של מה שהם חושבים ומי ששאל שיעשה עם זה מה שהוא רוצה
לא אמרתי שאת מפגרת, דיברתי על האלה שרשמו לך לעזוב את זה וכדומה... תקראי את השאלה שלך ותקראי את התשובות המפגרות שלהן ותביני עד כמה זה אבסורד
תנסי להחזיר לו תשובה
שואל השאלה:
ניסיתי וקבענו ללכת לאכול בבאר שבע, שזה מעולה כי הרבה זמן רק דיברנו בווצאפ
אנונימית