4 תשובות
כי הם שומרים עיניים ולא רוצים לראות בנות כדי לא להכשל
חלק משמירה על כבוד האישה זה לא לפרסם תמונות שלה בעיתונים
שואל השאלה:
מה כבוד בזה ?
מה כבוד בזה ?
אנונימית
האמת שזה כבר מוגזם, אני מבינה שמירת עיניים אבל זה כבר נקרופיליה להתחרמן מבחורה שנפטרה בעיתון בעת מילוי תפקיד להגן על המדינה, זה חוסר כבוד משווע, לא לראות בה בן אדם ולא לתת למנוח כבוד אחרון ויצוג גם לאחר המוות כי הוא ממין נקבה - מוגזם..
באותו הנושא: