9 תשובות
לא מוזר
ממש לא, ברגע שאת תהיי מוכנה ותרגישי ככה, אני בטוחה שיהיה לך, הכול בסדר.
לא מוזר
מכירה אנשים בני 19 בחיים לא היה להם בני זוג
לא מוזר.. אני בת 18 ולא התאהבתי
לא מוזר בכלל
לא מוזר
לאחותי לא היה והיא תכף בת עשרים
לא מוזר בכלל דווקא זה מאוד יפה וגם אני ככה בת 16 ועכשיו פעם ראשונה יוצאת עם מישהו
לא, יותר טוב לך בלי