5 תשובות
אייפון הרבה יותר טוב
אבל יקח לך קצת זמן להתרגל
ולהגדיר אותו לבד בהתחלה זה קצת מעייף אבל אייפון לדעתי עדין על כל החברות
אנונימית
שואל השאלה:
^אני בוכהה
ממשק שקשה להתרגל אליו
אי אפשר לעשות כמעט שום דבר באופן פיראטי שאפשר בשיאומי
תתחדשי!
לאלאלאלאלאלאלאלא

את לא מבינה איך האיכות חיים שלך תעלה בכמה רמות. ! ! !
מזל טוב תתחדשי