7 תשובות
אננס זה מיליוני קריסטלים בצורת מחט, זה למה ששמים סטייק במרינדות, שמים גם את זה כדי לעשות את הבשר יותר עסיסי.
הגיוני
זה יכול לקרות אם אכלת גם את החלק הפנימי, הוא לרוב מכיל ריכוז שונה של חומרים שגורמים לתחושת עקצוץ
שואל השאלה:
^^^ אה חח כן אכלתי מהאמצע של האננס
^^^ אה חח כן אכלתי מהאמצע של האננס
אנונימית
לאלא תקשיבי
באננס יש אנזימים שעושים לך כל מיני דברים טובים בבטן עם החיידקים, והאנזימים האלה יכולים סוג של לדגדג את הלשון או אפילו לתת לך תחובה מוזרה בגרון, הכל בסדר זה לא אלרגיה כולם ככה
באננס יש אנזימים שעושים לך כל מיני דברים טובים בבטן עם החיידקים, והאנזימים האלה יכולים סוג של לדגדג את הלשון או אפילו לתת לך תחובה מוזרה בגרון, הכל בסדר זה לא אלרגיה כולם ככה
זה קורה לי גם לפעמיים
ושמעתי על עוד אנשים שזה קורה להם
אבל זה עובר אחריי כמה דק ולא באמת קורה משהו
ושמעתי על עוד אנשים שזה קורה להם
אבל זה עובר אחריי כמה דק ולא באמת קורה משהו
שואל השאלה:
חתכתי את כל הקליפה....אז לא אמור להיות קוצים
חתכתי את כל הקליפה....אז לא אמור להיות קוצים
אנונימית
באותו הנושא: