26 תשובות
כמה זמן אתם ביחד?? כמה זמן אתם חושבים להחזיק ככה
אנונימית
קאט אחי
או שתחנך אותה (אבל זה עלול להגמר בקטסטרופה)
או שתחנך אותה (אבל זה עלול להגמר בקטסטרופה)
^^מה זה תחנך אותה וודפאק
אם דיברת וזה לא עובד אז לחתוך נקודה
אם דיברת וזה לא עובד אז לחתוך נקודה
היא לא אוהבת אותך אם אתה משתף אותה במה שמפריע לך בהתנהגות המזלזלת שלה והיא ממשיכה. אין איך בדיוק לפתור את זה חוץ מלהיפרד, היא לא מוכנה לשנות את ההתנהגות שלה משמע היא לא מכבדת אותך בייחוד אם היא מרימה עלייך את הקול באופן קבוע.
הייתי אומרת לה במקומך שאתה מבקש פעם אחרונה ובמידה וזה שוב חוזר על עצמו הקשר בינכם נגמר נקודה, תכבד את עצמך.
הייתי אומרת לה במקומך שאתה מבקש פעם אחרונה ובמידה וזה שוב חוזר על עצמו הקשר בינכם נגמר נקודה, תכבד את עצמך.
אם דיברת והיא לא מקשיבה, תנסה שוב בפעם האחרונה.
אם היא לא מקשיבה, תחתוך.
אם היא לא מקשיבה, תחתוך.
אממ...אם היא ממשיכה להרים עלייך ת'קול שלה פעם אחת ולתמיד תתן לה צעקה כזאת שהקטע הזה שהיא מרימה עלייך ת'קול שלה לא מכבד בש*ט
שואל השאלה:
אני אנסה לדבר איתה עוד פעם אחת... מקווה שיעזור.
אגב אנחנו 8 חודש ביחד וכל ה8 חודש זה ככה ;)
אני אנסה לדבר איתה עוד פעם אחת... מקווה שיעזור.
אגב אנחנו 8 חודש ביחד וכל ה8 חודש זה ככה ;)
אנונימי
אההה מבאס להיות בזוגיות כזאת
אבל כשהיא מרימה עלייך ת'קול שלה אז תרים עליה גם קצת ת'קול כי אם לא תרים ת'קול אז לא יפסיק וחבל גם לך וגם לה
אבל כשהיא מרימה עלייך ת'קול שלה אז תרים עליה גם קצת ת'קול כי אם לא תרים ת'קול אז לא יפסיק וחבל גם לך וגם לה
מצטערת אבל אם כל הזמן שאתם יחד היא ככה סימן שמלכתחילה לא היה לה כבוד אליך..
אם היא לא מקשיבה זה בעיה אחת וזה אומר שזה כבר האופי שלה הייתי אומרת להיפרד
מבין אותך אחי
אתם בקשר רעיל וניסית לדבר איתה על זה,
אציע 2 אופציות ספציפיות, תשקול בעצמך איך תפעול במערכת יחסים.
1. להפסיק את הקשר הרעיל, אין צורך בלהעניק הסבר.
2. להסביר לה פעם אחרונה את הבעיות בהתנהגות שלה ולתת לה עוד הזדמנות.
אציע 2 אופציות ספציפיות, תשקול בעצמך איך תפעול במערכת יחסים.
1. להפסיק את הקשר הרעיל, אין צורך בלהעניק הסבר.
2. להסביר לה פעם אחרונה את הבעיות בהתנהגות שלה ולתת לה עוד הזדמנות.
הייתה לי חברה כזאת, פשוט היה לה אגו ענק וכל פעם שאמרתי משהו חכם או סתם תיקנתי אותה (רוב הפעמים אפילו לא שמתי לב לזה) היא התעצבנה עלי כמו לא יודעת מה.
היא בסוף הפכה אותי לבנאדם יותר כועס. פשוט די הפסקתי לדבר איתה.
אם כבר דיברת איתה הקשר הזה יכול להיות אפילו רעיל. סורי:(
היא בסוף הפכה אותי לבנאדם יותר כועס. פשוט די הפסקתי לדבר איתה.
אם כבר דיברת איתה הקשר הזה יכול להיות אפילו רעיל. סורי:(
להיפרד ממנה דיברת איתה מספיק.
כמה אפשר לבקש מבנאדם כבוד בסיסי?
להיפרד.
כמה אפשר לבקש מבנאדם כבוד בסיסי?
להיפרד.
תראה את ההבדל בינהם:
היא צועקת ומקימה עליך את הקול כשאתה טועה.
אתה לעומת זאת יושב ומדבר איתה ברצינות וברוגע.
אולי יום אחד תנסה ללכת באותה גישה שלה, גם אם אתה לא בנאדם כועס, אולע זה הדבר שילמד אותה
היא צועקת ומקימה עליך את הקול כשאתה טועה.
אתה לעומת זאת יושב ומדבר איתה ברצינות וברוגע.
אולי יום אחד תנסה ללכת באותה גישה שלה, גם אם אתה לא בנאדם כועס, אולע זה הדבר שילמד אותה
שואל השאלה:
לדבר איתה ואם זה לא עוזר לסיים את זה יפה?
לדבר איתה ואם זה לא עוזר לסיים את זה יפה?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכל העונים :)
תודה לכל העונים :)
אנונימי
^^
בדיוק, תקשרת איתה מספיק וניסיון אחרון זו אופציה הגיונית.
בדיוק, תקשרת איתה מספיק וניסיון אחרון זו אופציה הגיונית.
שואל השאלה:
אני באמת לא יודע מה אפשר לעשות
אני באמת לא יודע מה אפשר לעשות
אנונימי
לדבר איתה על זה שוב ולהגיד לה שאם זה לא נפסק אז שזה ייגמר ..
כאילו אתם בזוגיות למה שתהיה עם מישהי שלא מכבדת אותך?
כאילו אתם בזוגיות למה שתהיה עם מישהי שלא מכבדת אותך?
אנונימית
לעצוב אותה למרות שתבדוק עם משהו עובר עליה או שכול פעם שזה קורה היא במחזור גם הגיוני
פשוט תגיד לה פעם נוספת ותוסיף גם אם היא לא תפסיק אתה תיפרד מימנה לא נראלי שהיא תרצה להיפרד ממך ולכן רוב הסיכויים היא תפסיק לצעוק אליך , אם היא לא תפסיק פשוט תיפרד מימנה אתה לא שווה כל הסבל הזה
וואו אם אתה אומר שדיברת איתה על זה והיא לא מקשיבה קצת בעייתי..
כן, תחתוך.
רואים שזה מקשה עליך.^^^
רואים שזה מקשה עליך.^^^
תקשיב עם היא צועקת עליך תסביר לה שזה לא נעים לך אבל תרים טיפה את הקול כי אם תרים את הקול יש מצב שהיא תרגע ותעשה חושבים עם עצמה על זה כי גברים בדרך כלל לא מרים את הקול על נשים
ל ה פ ר ד
מניסיון זה לא עובר אף פעם, להפרד.
מניסיון זה לא עובר אף פעם, להפרד.
באותו הנושא: