5 תשובות
שואל השאלה:
יו איזה באסה
אנונימית
18+
עריכה גיל 25+
ועושים בדיקות כדי לראות ואם יש פה בעיה וזה ישפיע יודיעו, אבל אנשים יכולים לחיות עם כליה אחת זה לא ביג דיל.
25
נשים רצוי אחרי לידות
^^לא נכון. תורם כליה יכול להיות כל אדם בריא עם שתי כליות מתפקדות.
ותורם כליה עובר הרבה בדיקות, ואם היה לו נגיף אז יקחו את הכליה למישהו שכבר הגוף שלו חווה את הנגיף הזה.
אנשים יכולים לחיות עם כליה אחת.
ואם קורה ששלו לא מתפקדת מחפשים לו תורם. וזה לא שהוא בסיכון, הראי הוא אדם בריא ורוב הסיכויים שזה יקרה לו נמוכה..