61 תשובות
שואל השאלה:
אם נלך לקפיטריה המורה הנודניקית שמסתובבת פה תצרח עלינו >_<
אם נלך לקפיטריה המורה הנודניקית שמסתובבת פה תצרח עלינו >_<
שואל השאלה:
#דיקלה
#דיקלה
תדברו תרכלו תישנו
בתכלס אם משעמם לכם זה אשמתכם שהברזתם חחח
בתכלס אם משעמם לכם זה אשמתכם שהברזתם חחח
לרכלל בשירותים
תראו סדרה, לכו לקניון, לטייל, סרט, ללכת לאכול. לא חסר לאן
תמודדי חח (זו חברה שלי אנשים לא לקחת ללב)
2 אלטים מדברים אחת עם השנייה
את החברה
שואל השאלה:
וואט דה פאק אנימתה
וואט דה פאק אנימתה
זה מתוך אהבה דיי
עכשיו ברצינות -
לשחק משחק יחד בטלפון
ללכת לקפיטריה
לראות איזו סדרה ביחד בטלפון
להיות יחדיו בסטיפס
להבריז וללכת לקניון או משהו
סתם להסתובב בבית ספר
לרכל
לעשות תחרות ציור
עכשיו ברצינות -
לשחק משחק יחד בטלפון
ללכת לקפיטריה
לראות איזו סדרה ביחד בטלפון
להיות יחדיו בסטיפס
להבריז וללכת לקניון או משהו
סתם להסתובב בבית ספר
לרכל
לעשות תחרות ציור
הופה איתן שרוני פתאום אתה לא ''אנונימית''
שואל השאלה:
תודה בילבי❤❤
תודה בילבי❤❤
בבקשה ווטרסון
גירלי
שואל השאלה:
ממתי אני אנונימית. אני בת
ממתי אני אנונימית. אני בת
תתמזמזו
לכו לים
שואל השאלה:
^^דפאק ברו
אני בת אנשים אני בת
ואני לא לסבית
^^דפאק ברו
אני בת אנשים אני בת
ואני לא לסבית
ציניות לול
#דיקלההסנטבית
שואל השאלה:
:)
ואגב אין לנו למה לצאת מהבית ספר אנחנו בקיבוץ ויש כאן רק פרות
:)
ואגב אין לנו למה לצאת מהבית ספר אנחנו בקיבוץ ויש כאן רק פרות
שואל השאלה:
:)))))
:)))))
לא רוצה להיות חננה או משהו
אבל אם אין לכן מה לעשות פשוט תחזרו לכיתה שלכן... אם מבריזים צריך לדעת מה לעשות מראש כדי שלא ישעמם
אבל אם אין לכן מה לעשות פשוט תחזרו לכיתה שלכן... אם מבריזים צריך לדעת מה לעשות מראש כדי שלא ישעמם
אנונימית
ללכת לכיתה וללמוד
תגלשו בסטיפס
שואל השאלה:
אנחנו בשיעור עכשיו >_<
תודה לעוזרים
אנחנו בשיעור עכשיו >_<
תודה לעוזרים
לדבר עם בנים?
שמחתי לעזור
שואל השאלה:
לבנים פה יש אייקיו יותר מידי נמוך בשביל שאפתח איתם שיחה
לבנים פה יש אייקיו יותר מידי נמוך בשביל שאפתח איתם שיחה
שואל השאלה:
שלום
משעמם לי
שלום
משעמם לי
מכירה את הבעיה הזאת^^^
iq יותר נמוך?, את מבריזה משיעור וטת אומרת שאנחנו מפגרים?, קבלתי במבחן iq 107 ואת אומרת קטן?, לכי לגית בדשה
שואל השאלה:
מה אתה רוצה לא דיברתי אליך דיברתי על הבנים בכיתה שלי
מה אתה רוצה לא דיברתי אליך דיברתי על הבנים בכיתה שלי
אז תגידי, מה אנחנו אמורים לנחש לבד?
את מבריזה משיעור עיברית?
שואל השאלה:
צודק. מתנצלת
לבנים *בכיתה שלי* יש אייקיו יותר מידי נמוך כדי שאפתח איתם שיחה
צודק. מתנצלת
לבנים *בכיתה שלי* יש אייקיו יותר מידי נמוך כדי שאפתח איתם שיחה
שואל השאלה:
^^
אין לנו שיעור כזה...
אם יש לי שגיאות אתה יכול לתקן אותי אין לי בעיה
^^
אין לנו שיעור כזה...
אם יש לי שגיאות אתה יכול לתקן אותי אין לי בעיה
ועוד משהו, אני מבין אותך מאוד מאוד טוב, ועוד משהו זה נכון, בנים הם לא כמו ויליאם סידיס
אין לך עיברית?!?!, אני מצטרף לבית ספר עכשיו
תגידו, אם יש לי קוביה שהרוחב שלה הוא 10 ס"מ ולא אמרו מה האורך שלה (10 גם כנראה כי זו קוביה) אז מה הגובה שלה? גם 10?
שואל השאלה:
^^בוא. יש מבצע על האייס קפה (לא באמת)
^^בוא. יש מבצע על האייס קפה (לא באמת)
רשום שהקוביה דומה?, כן זה 10
שואל השאלה:
^^^
אמ...נראלי
^^^
אמ...נראלי
טוב, תודה
אל תשאלו, אני משלימה מבחן בשירותים וגוללת בסטיפס תוך כדי
חחח
למה להבריז
במילא השיעור היה אומנות זה חסר תועלת
ללכת לקניון
שואל השאלה:
^^^^^
וואו איזו חוויה
^^^^^
וואו איזו חוויה
לדבר
לראות סרט
להציק לחברה (מניסיון זה מעסיק)
להבריז וללכת לאכול בגולדה או משהו כזה
לראות סרט
להציק לחברה (מניסיון זה מעסיק)
להבריז וללכת לאכול בגולדה או משהו כזה
תלכו לפארק, תמצאו פינה נחמדה ותשבו בה.
תעשו פיקניק, תלכו לקולנוע.
תעשו פיקניק, תלכו לקולנוע.
למה הברזתן ? פעם הבאה אם אתן מבריזות תתכננו
הכי כיף לרכל אבל, אין משהו טוב יותר
הכי כיף לרכל אבל, אין משהו טוב יותר
שואל השאלה:
הברזנו כי זה כיף
ואין למה לצאת מבית הספר אנחנו בקיבוץ המסעדה הכי קרובה חצי שעה הליכה
הברזנו כי זה כיף
ואין למה לצאת מבית הספר אנחנו בקיבוץ המסעדה הכי קרובה חצי שעה הליכה
שואל השאלה:
עזבו כבר סיימנו את ההברזה לפני 3 שעות חיח. אנחנו במרכז הזבל של הדרום מחפשים את המוח של חברה שלי הוא הלך לאיבוד
עזבו כבר סיימנו את ההברזה לפני 3 שעות חיח. אנחנו במרכז הזבל של הדרום מחפשים את המוח של חברה שלי הוא הלך לאיבוד
אני גם הברזתי וגם לי משעמם
אנונימי
תראו אחת לשניה תמונות של ילדים מהשיכבה ואו תתדרגו סדר יופי
או שתסדרו זוגות
או שתרכלו
או שתסדרו זוגות
או שתרכלו
תסתובבו בבית ספר ותחפשו מקום סודי שרק אתן יודעות עליו ואז תלכו אליו כשתרצו להיות לבד
לכי איתה לשרותים לעשות אהבה
אנונימית
^אני לא נושמת
שואל השאלה:
^^
אני בוכה פה
^^
אני בוכה פה