7 תשובות
אז מב
או שלא אכפת להורים/להם והם פשוט מבריזים.
או שהם ממציאים תירוץ להורים בבית, או תירוץ למורה.
או שההורים שלהם לא עוקבים אחריהם ובודקים את הנוכחות...
כשאני מבריזה פשוט רוב הזמן או שלא שמים לב או שקיבלתי עוד חיסור, לא כזה נורא/משםיע עוד חיסור
לא אכפת להם אז הם מבריזים
אצלי למשל ההורים לא מסתכלים במשוב.
הם אפילו לא יודעים מה הסיסמא למשוב שלי.
זה לא משהו חשוב מבחינתם.
יש הורים כאלה ויש הורים אחרים...
כשיש מורה מחליף>>>>
ככה אין לו משוב, או לה