5 תשובות
קרה לי פעם אחת שנסעתי לירושלים נסיעה של שעתיים וממש בהתחלה מישהו הקיא מושב לפני...
בגלל שלא היה לי נעים סבלתי כל הנסיעה
רק עכשיו קלטתי שאני באיחור של 10 שעות אבל לפעם הבאה חח
קומי, זכותך.
קומי
קרה לי פעם עם כמה שזה לא נעים לקום אני לא יכולתי לסבול את הריח
קומי קומי מהר הכל בסדר את לא עושה משהו לא חוקי עכשיו
תעשי מה שטוב לך אל תסבלי בגלל מישהו שאין לו הגיינה בסיסית