6 תשובות
לא מיידלה
לא מוזר
לא
שואל השאלה:
באמת?? למה?
באמת?? למה?
אנונימית
בסוכרזית יש חומרים הרבה יותר לא בריאים מסוכר, אם אין לך סוכרת עדיף להשתמש בסוכר רגיל..
חמודית ממש אבל ממש לא הנך יכולה לשתות מה שאת חושקת בו בקפך הקט