התחברות הרשמה

אנשים שקראו את הספר "חמש אצבעות על היעד" כנסו

אני קוראת את הספר הראשון מהדואט עכשיו לראשונה. הספר מתחיל (בסביבות עמוד 100) עם המוות של גיא. זה מאוד מדכא על ההתחלה ואני מאוד רגישה ולא בנויה עכשיו לספר שידכא לי תחיים. הספר הקודם (כשהגלים מתחזקים) ממש לא היה ככה, היה יותר על אהבה אסורה ויותר כזה משוחרר. מה שאני באה לשאול - (תענו בלי לספיילר לי או להרוס תספר רק תענו) הספר כולו מדוכא ועצוב וקשה או שלאט לאט הכל משתבש לטובה?
5 ביוני 2023, 00:56
ספריםרומנטיקהדיכאוןסדרת ספרים    
תשובה אחת
הכל משתבש לטובה
ז
זר לא יבין
באותו הנושא:
אנשים שקראו את הספר 13 סיבות למה
יש פה אנשים שקראו את הספר 13 סיבות למה?
אנשים שקראו את הספר לכל הבנים שאהבתי פעם או שראו את הסרט כנסו
אנשים שקראו את הספר "נסיכה על הנייר" (רק אלה שקראו את כל סדרת הרויאל)
אנשים שקראו הארי פוטר - זה הספר המקורי ??
אנשים שקראו את הספר "13 סיבות למה"?
דוגמאות מהיסטוריה של אנשים שקראו ספרים והתקלקלו למשל אנשים שקראו דברים של מסיונרים והתנצרו..
הספר חמש אצבעות על היעד זה המשך לגלים מתחזקים??
יש פה אנשים שקראו את הספר "המדריך למתנקש" ורוצים להביע את דעתם על הספר?
אנשים שקראו את סדרת הספרים קלע המכשף, מה זה הספר המגית האלמנה?
מי שקרא את הסדרת ספרים - כשהגלים מתחזקים, חמש אצבעות על היעד ולהתאהב ולהישאר בחיים. איזה מהם הכי טוב?