אני קוראת את הספר הראשון מהדואט עכשיו לראשונה. הספר מתחיל (בסביבות עמוד 100) עם המוות של גיא. זה מאוד מדכא על ההתחלה ואני מאוד רגישה ולא בנויה עכשיו לספר שידכא לי תחיים. הספר הקודם (כשהגלים מתחזקים) ממש לא היה ככה, היה יותר על אהבה אסורה ויותר כזה משוחרר. מה שאני באה לשאול - (תענו בלי לספיילר לי או להרוס תספר רק תענו) הספר כולו מדוכא ועצוב וקשה או שלאט לאט הכל משתבש לטובה?