15 תשובות
אף אחד לא... זורמים, או שטובעים. מנסים לחיות במירוץ הזה ולהרגיש טוב על הדרך ומקווים שזה יגיע לנקודה גבוהה יותר. הכול עבודה עצמית.
טוב את פה . אז יש לפחות משהו קטן שאת נאחזת בו
את מבינה מה הבעיה, משנה את הגישה, משנה את מה שלא טוב ואת רואה את העולם בזוית טובה יותר וכל פעם עובדת על עצמך ומתאימה את עצמך לסביבה טובה, למרחב טוב ועובדת על עצמך, אין מה לעשות
שואל השאלה:
מה זתומרת לא צריך אנחנו לא בוחרים ממה לפחד, לא בוחרים בקשיים האלה זה לא פשוט לומר שלא צריך לחשוב על הקשיים
אנונימית
שאלה טובה. זה קשה וזה לא פתאום קורה. צריך לעבוד על סה.
שואל השאלה:
"הקטע להתגבר", מי אמר שיותר טוב להתגבר מאשר פשוט למות?
אנונימית
זה בא בגלים.
לפעמים החיים נראים ממש טוב ואופריה ושמח ולפעמים סיוט שלא ברא השטן. לא צריך כל היום לשמוח ולהסתכל רק על הטוב כי זה לא מציאותי.
צריך להבין שכמו שאת עוברת חרא כל אחד עובר גם פשוט יש כאלה שמסתירים את זה טוב ולאט לאט גם לומדים לא להתרגש מדברים לקחת את זה בציל ולהנות מדברים טובים כמו חוויות חברים אוכל בילויים או אפילו להגיע למטרות כמו עבודה ולימודים.
אם את באמת מרגישה שלא משנה מה אין טעם ועדיף למות ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע יש מצב שאת צריכה לקבל טיפול תרופתי יש ממש מקרים שהמו לא מאוזן מבחינת הורמונים וגורם לנו לחשוב מחשבות כאלה ואחרי טיפול אנשים לא מאמינים שחשבו ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא
אנונימית
הנה גם את
שואל השאלה:
אני לא תופסת את העולם בקלילות אז אני לעולם לא אוכל לחשוב ככה, אני אמשיך לתהות מה עומד מאחורי הכל למרות שאין תשובה אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על זה
אנונימית
שואל השאלה:
לומר לשנות זוית ראייה זה יפה אבל בפועל אתה לא יכול לומר את זה למשל לאדם שמאובחן בדיכאון, הוא לא רואה כלום, רואה שחור. כאילו מה באמת אף אחד לא חושב על זה? אתם לא מסתכלים על כולם וחושבים מה זה כמה קשיים יש לכל אחד אשכרה מטורף, מה בדיוק משאיר אותנו פה למה בכלל יש עולם מה זאת ההמצאה הזאת לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
אין הרבה זמן בחיים בכלל הם ממש קצרים
אנונימית
אני גם לפעמים תוהה למה יש עולם אבל שמעי נותנים לך לימונים תנסי להוציא מהם את הלימונדה . פשוט מנסים לשחק ולהוציא את הקלפים הכי טובים
אנונימית
החיים קשים, אבל חשוב לעבוד על עצמך ולמצוא דברים שמביאים לך שמחה וסיפוק.
אני לא. אני יושבת בחדר ימים שלמים. אני לא נגעתי בדשא כבר ב10 שנים האחרונות