7 תשובות
https://vt.tiktok.com/zslndfmbr/
אנונימית
ב"ה
יש כנראה סיבה לזה שהם גורשו, לא להיות מושפעים מכל הרגשי שלהם
שואל השאלה:
אפשר שלפחות תסבירו לי קצת על זה
אנונימי
שואל השאלה:
על גירוש הערבים מיפו
אנונימי
שואל השאלה:
שנייה ואתה יודע למה היו הנחיות על נוצרים לא להיכנס לכנסייה שלהם בישראל ? מה הסיבה שלא נתנו להם להיכנס
אנונימי
שהציעו לחלק את המדינה חצי לנו וחצי להם, הם התנגדו והתחילו מלחמה,הפסידו בה ואנחנו קיבלנו את הארץ(שהייתה שלנו מההתחלה)
אז שיפסיקו לבכות במלחמה יש מנצחים ומפסידים ושיגידו תודה שהם עדיין כאן
זה נושא מורכב עם נקודות מבט ומניעים שונים, וחשוב להקשיב לכל הצדדים של הדיון.