תשובה אחת
היי גם אני שובצתי כבקשית
ותראי זה כן תפקיד שנשמע נורא משמעותי ומאתגר. התפקיד הוא בבסיס סגור לרוב הבנתי עם יציאות משתנות בין בסיס לבסיס זה יכול להיות 7/7 9/5 2/2.
ביחס לגיוס כללי זה אחלה תפקיד כי הוא עדיף על נגיד טכני בחיל האוויר, שב"ס טכנאית אוטוטק ועוד הרבה תפקידים שיש בגיוס כללי.
וגם הבנתי שזה לא לגמריי להיות תצפיתנית, כן את עושה עבודה של תצפית אבל יש כמה עמדות שקשורות לשמירה הגבול הימי ואת עובר פעם באיזה שעה לעמדה אחרת נראלי, ואת מזניקה כוחות.
והתנאים בחיל הים יותר טוב מהתנאים שתצפיתניות מקבלות.
יש הרבה אפשריות קידום בתפקיד כמו הדרכה ופיקוד וקצונה. גם את יכולה להתקדם להיות אחמשית וסמבצית.
אני יכולה להגיד שהחברות שלי שקיבלו את השיבוץ הן נורא איכותיות, ומקווה שיהיו אנשים טובים בקורס והכל.
כל המידע שכתבתי זה מידע שמצאתי באינטרנט אז יכול להיות שיש פה דברים לא מדויקים.
ותראי זה כן תפקיד שנשמע נורא משמעותי ומאתגר. התפקיד הוא בבסיס סגור לרוב הבנתי עם יציאות משתנות בין בסיס לבסיס זה יכול להיות 7/7 9/5 2/2.
ביחס לגיוס כללי זה אחלה תפקיד כי הוא עדיף על נגיד טכני בחיל האוויר, שב"ס טכנאית אוטוטק ועוד הרבה תפקידים שיש בגיוס כללי.
וגם הבנתי שזה לא לגמריי להיות תצפיתנית, כן את עושה עבודה של תצפית אבל יש כמה עמדות שקשורות לשמירה הגבול הימי ואת עובר פעם באיזה שעה לעמדה אחרת נראלי, ואת מזניקה כוחות.
והתנאים בחיל הים יותר טוב מהתנאים שתצפיתניות מקבלות.
יש הרבה אפשריות קידום בתפקיד כמו הדרכה ופיקוד וקצונה. גם את יכולה להתקדם להיות אחמשית וסמבצית.
אני יכולה להגיד שהחברות שלי שקיבלו את השיבוץ הן נורא איכותיות, ומקווה שיהיו אנשים טובים בקורס והכל.
כל המידע שכתבתי זה מידע שמצאתי באינטרנט אז יכול להיות שיש פה דברים לא מדויקים.
אנונימית
באותו הנושא: