התחברות
הרשמה
הגיוני שאני בת שבע עשרה ואפילו לא הייתה לי נשיקה הראשונה?
4 ביוני 2023, 18:37
גיל
4 תשובות
כן
H
Hidden Secrets
כן ברור
ה
האנה בייקר~
כן
G
Give yourself a reason!
אל תדאג בקשר לזה.
ה
המרקיז דה לופיטל
באותו הנושא:
הגיוני שאני כבר שעה ושש עשרה דקות מנסה להכנס לשרת בfivem?
הגיוני שאני בכיתה יב ולא הייתה לי חברה עדיין ואפילו לא התנשקתי?מה חטאתי
הגיוני שאני מבואס כי איבדתי עשרה שקלים ?
זה הגיוני שאני בן 16 וצועקים עליי בגלל שאני לא ישן באחת עשרה?
זה הגיוני תינוק שנמצא בבטן עשרה חודשים או אפילו אחת עשרה?
אני ממש עייפה הלכתי לישון בשתים עשרה בלילה וקמתי בשתים עשרה וחצי בצהריים זה הגיוני
אני בת שלוש עשרה וחצי ואין לי אפילו חצ'קון אחד בכל החיים שלי..זה הגיוני?
זה הגיוני שאני מתחילה לחבב אותו רק מלדבר בטלפון ובהודעות ואפילו לא נפגשנו?
תגידו זה הגיוני שכל הכיתה ואפילו השכבה שונאת אותי רק בגלל שאני רוסיה ודוברת את השפה?
הגיוני שאני בכיתה ח והאני מידה A70 ואפילו זה גדול עליי???
זה הגיוני שאני רוצה לסדר את החדר באחת עשרה וקצת בלילה?