56 תשובות
כן מביך ממש
מאוד מביך
לא מביך בכלל
לא חושבת, אני הייתי עושה בכיף
אם הם ביחד מספיק זמן בשביל שזה לא יהיה מביך והיא חלק מהמשפחה סוג של אז כן
לך לקוסמטיקאית היא תעשה לך יותר טוב ופחות תובך
אה מחברה של אח שלך
כןכן מביך
אם אתה פתוח אלייה ואתם כמו ידידים כזה אז לך על זה בלי בושה
שואל השאלה:
כמה זה עולה אצל קוסמטיקאית?
אנונימי
פשוט תקצץ עם מכונה
זה גם לא יכאב וגם יראה יותר טוב מאשר חלק כמו תינוק
שואל השאלה:
בא לי להחליש את השיערות כדי שיראה טבעי ומכונה גם מחזקת אותן שעווה זאת האופציה היחידה שלי^^
אנונימי
תצבע אותן אז
זה ממש לא מביך
לך לקוסמטיקאי
חפש בגוגל או בטיקטוק יש המון וככה גם לא תרגיש מובך
לגבי מחיר זה תלוי באיזורים שתבחר לעשות אבל לא יקר בכללי
אנונימית
לא מביך
כן זה מביך
מה שאתה חושב
אנונימית
אתה בעניין שלה אה מתוק? xd
מה אתה מגלח את הרגליים מה אתה כוסית
שואל השאלה:
עדיף מלהיראות כמו קוף
אנונימי
חשבתי לרגע שזאת חברה שלך, נבהלתי.
די מביך, אבל תלוי כמה אתה מחובר איתה. אם אתה לא החלפת איתה מילה אף פעם אז די מביך ואם אתה מרגיש שהיא נחמדה אליך ואתה אוהב את נוכחותה (יעני בתור חברה של אח) אז אתה יכול. אף אחד לא אמר שזה פסול.
בכל מקרה, תבקש עזרה מאמא או אבא.
שואל השאלה:
מעדיף לא לגלח שוב גם ככה השיערות חזקות רצח וזה שורף בשעווה
אנונימי
^^^^כן, לא קראתי מספיק טוב. עכשיו עברתי על זה שוב. שעווה באמת יותר טוב אבל קצת כואב
שואל השאלה:
היא נחמדה מאוד אבל אני לא רוצה להביך אותה
אנונימי
אם היא בן אדם זורם כזה ואם היא כבר חלק מהמשפחה יכול להיות שזה לא יביך אותה
תלוי כמה אתה קרוב אליה
אתה שוב?
מביך. תבקש מאמא
אנונימית
שואל השאלה:
אמא לא בעד זה היא לא מפסיקה להציק לי בגלל זה
אנונימי
אתה יכול לבקש, זה לא מביך בכלל
אתה גם יכול ללכת לקוסמטיקאית
ובלי קשר זה צמח לך ככה בגלל שעשית סכין
פשוט פעם הבאה אל תעשה סכין שוב
אומרת מניסיון (:
סכין באמת מצמיח מהר
שואל השאלה:
את לא מבינה מה עוד קרה אני עשיתי עם סכין ועכשיו כמעט בכל שורש יש לי כמה שיערות והשעווה לא תמיד עובדת עליהם
אנונימי
כן נכון זה קורה בגלל הסכין אני מכירה את זה מקרוב מידיי
בשלב מסויים זה יפחית צמיחה אם תמשיך עם שעווה
ואלה שנשארים ולא יוצאים תנסה להוציא עם פינצטה אבל בלי לפצוע
שואל השאלה:
כן אבל זה ממש כואב זה כאילו השורשים אצלי חזקים תגידי הגילוח משפיע על השורש כי על שיערות שאף פעם לא נגעתי הן לא ככה?^
אנונימי
הגילוח לא משפיע על השורש, רק חותך את השיערות
מביך רצחח למה שתבקש ממנה?
שואל השאלה:
אז למה השיערה כהה ממש אם רק חותכים אותן? היא גם מרגיש חזקה רצח^^
אנונימי
שואל השאלה:
פוני6
כתבתי בתיאור
אנונימי
אם לאח שלך אין בעיה אז לך על זה
^^^התכוונתי למה שתבקש דווקא ממנה
שואל השאלה:
כי אין לי ממי תאמת והיא נראה לי גם עושה^
אנונימי
לא מביך תפני אליה בשקט
אנונימית
^הוא בן
אנונימית
מביך ביותר עדיף אפילו לשאול את אח שלך
לא מביך בשום צורה
אני בת
אבל אם הייתי נער בן 14 שהמצב שלו ברגליים ככה אז כע הייתי מנסה לעשות איזה משהו כדי להוריד את כל השיער שברגליים
ולשאלה שלך -
אם זה ממש מפריע לך אז תבקש מאח שלך שיאמר להכדי שלא תרגיש מובן
לא ממש לא מה הבעיה בזה
חבר של אח שלי נתקל באותו מקרה וביקשה מחברה של אח שלו לעשות לו והיא אמרה שזה בסדר מבחינתה והוא גם חשב שזה יהיה מביך אבל זה עדיף על קוסמטיקאית כי אתה מכיר אותה אתה מדבר איתה על הכל והיא חלק מהמשפחה שלך בסופו של דבר
לא מביך בכלל
לא מביך בכלל! רק תליו מה הקשר שלכם אם אתם אומרים רק שלום אחד לשני אז פדיחה אבל אם לא אז אין בכייה
אם אח של חבר זלי היה מבקש זה היה ממש סבבה
תלוי בקשר שלכם
אנונימית
מביך. אני לא הייתי עושה את זה
אם הייתה שואל אותי אז הייתי מבינה אותך, אבל לא הייתי עושה לך, אולי היא תסכים
לדעתי ממש לא מביך
אם אתם כזה ידידים אז בכלל לא..