15 תשובות
73 because i'm a queen
100 כי ככה
90
כי הורידו לי על שטויות
כי הורידו לי על שטויות
56 כי אוהבים אותי
לא המינוסים לכל התשובות זה השיא
52 איך אני מעלה את זה
98 בגלל שהורידו לי נקודה אחת על שאלה
^^^צריך להיות פעיל
46 כי אני ילד טוב שלא עושה בעיות;)
98
כי אני מנסה להיות ילדה טובה
כי אני מנסה להיות ילדה טובה
שואל השאלה:
כל מי שמעל 60 הוא פשוט לוזר.
כל מי שמעל 60 הוא פשוט לוזר.
99 נקודות
אני פעילה ומשתדלת לא לעבור על החוקים
הו, קיבלתי מינוס, אני לא רואה מה רע בזה שעניתי על השאלה שלך? ועניתי תשובה נכונה, אתה יכול לבדוק אפילו...
נתתי לי גם מינוס ימהממים3>
אני פעילה ומשתדלת לא לעבור על החוקים
הו, קיבלתי מינוס, אני לא רואה מה רע בזה שעניתי על השאלה שלך? ועניתי תשובה נכונה, אתה יכול לבדוק אפילו...
נתתי לי גם מינוס ימהממים3>
74 כי אני אומר את האמת בפנים
50 כי אני רק התחלתי
עכשיו הורידו לי עוד 2 אמינות על זה שהם לא הבינו את התשובה שלי אז אני 96
באותו הנושא: