30 תשובות
בטוח ישתנה
גם לי זה ככה ועוד הקדימו לי את השירות הצבאי ביומים ואין לי בכלל תפקיד
אנונימית
יש סיכוי לא קטן שישתנה
שואל השאלה:
אבל תבינו שכבר השתנה לי מהתאריך הראשוני שקיבלתי זה עדיין יכול להשתנות אם אין לי שיבוץ?
אבל תבינו שכבר השתנה לי מהתאריך הראשוני שקיבלתי זה עדיין יכול להשתנות אם אין לי שיבוץ?
אנונימית
לבן דוד שלי השתנה איזה 6 פעם
סתם שאלה אבל עם אין תפקיד אז הם לא יכולים לגייס אותי עדין?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^יואו למתי את מתגייסת?
^^^^יואו למתי את מתגייסת?
אנונימית
^ ואני אמורה להתגייס ממש עוד חודשים
אנונימית
30.7 ואת?
אנונימית
שואל השאלה:
הם יכולים לגייס אותך לגיוס כללי ובבקום יתנו לך רשימה של תפקידים שנשארו להם ואת תצטרכי לבחור תפקיד
הם יכולים לגייס אותך לגיוס כללי ובבקום יתנו לך רשימה של תפקידים שנשארו להם ואת תצטרכי לבחור תפקיד
אנונימית
שואל השאלה:
אני 6.8
אני 6.8
אנונימית
אה תאמת רציתי להתגייס קצת באיחור הצבא עושה לי חרדות קשות
אנונימית
וואי בהצלחהה
אנונימית
שואל השאלה:
גם ליי רציני תנו קצת חופש להתאפס על עצמי ואז להתגייס מה ככה שניה אחרי הלימודים
גם ליי רציני תנו קצת חופש להתאפס על עצמי ואז להתגייס מה ככה שניה אחרי הלימודים
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה בהצלחה גם לך:)
תודהה בהצלחה גם לך:)
אנונימית
אני לגמרי מבינה אותך לגמרי כיאלו הרגע סיימתי יב מה צבא עכשיו
אבל היי אנחנו נסיים מהר יותר
אבל היי אנחנו נסיים מהר יותר
אנונימית
שואל השאלה:
גם נכון אבל עדיין לא היה מזיק לי עוד איזה חודש חודשיים ואז להתגייס
גם נכון אבל עדיין לא היה מזיק לי עוד איזה חודש חודשיים ואז להתגייס
אנונימית
צודקת
יש לי שאלה את מפחדת להתגייס?
אני אישית מפחדת שאני לא יכיר אנשים וכל זה
יש לי שאלה את מפחדת להתגייס?
אני אישית מפחדת שאני לא יכיר אנשים וכל זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן גם אני זה באמת ממש מפחיד הקטע הזה
כן גם אני זה באמת ממש מפחיד הקטע הזה
אנונימית
סליחה שאני נדחף, אבל בצבא מכירים אנשים תמיד יש כאלו נאחסים ויש כאלו שהם חברים לכל החיים
שואל השאלה:
צודק צודק ואתה לא נדחףף
צודק צודק ואתה לא נדחףף
אנונימית
כן אבל זה עדין מפחיד
אני ממש ביישנית וכל זה קשה לי ישר לדבר עם אנשים ואני מפחדת שאני ישאר לבד ושזה יהרוס לי את השירות הצבאי וכל זה
אני ממש ביישנית וכל זה קשה לי ישר לדבר עם אנשים ואני מפחדת שאני ישאר לבד ושזה יהרוס לי את השירות הצבאי וכל זה
אנונימית
ככל הנראה שובצתי לגולני, ואם כל הסבל שאני יודע שאני אקבל אני הולך לשם בידיעה שאני אכיר אנשים טובים
אין צורך לפחד הכל בסדר זו התחלה חדשה לכולם ולא רק לכן ככה שכבר יש לכן מכנה משותף
אין צורך לפחד הכל בסדר זו התחלה חדשה לכולם ולא רק לכן ככה שכבר יש לכן מכנה משותף
ועם*
מביך שלי חחח
מביך שלי חחח
תודה זה באמת מרגיע קצת
אנע מאחלת לכם בהצלחה באמת
אנע מאחלת לכם בהצלחה באמת
אנונימית
אני*
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלחהה יהיה טוב!!
בהצלחהה יהיה טוב!!
אנונימית
בהצלחה גם לכן :)
יואו אחותי גם אני ב6.8!!
אנונימית
יש לך מושג לאיזה תפקיד זה?
אנונימית
באותו הנושא: