התחברות
הרשמה
אני צריכה לקום מחר ב11 לביקורת חשובה אצל הרופא, באיזה שעה ללכת לישון?
צריכה להיות יחסית עירנית
4 ביוני 2023, 00:56
שינה
עייפות
בוקר
לילה
קימה בבוקר
5 תשובות
עכשיו
א
אוראש
כמה שיותר מוקדם יותר טוב
א
אוֹלָף הַבַּת:)
מקסימום ב 3
ה
האנה בייקר~
לדעתי תלכי לישון עכשיו
ע
עוד אחת שאוהבת לקרוא❤
לך לישון עכשיו.
ה
המרקיז דה לופיטל
באותו הנושא:
שאלה חשובהה אני צריכה לקום מחר ב5
הלכתי לביקורת אצל הרופא שיניים והוא אמר לי למה את ככה רזה לא היית ככה קצת יותר בשר על העצמות לא יזיק
אני צריכה לקום מחר ב6 וחצי למשהו חשוב!
אני צריכה לעשות טקסט על מציאות של ילד טרנסגנדר, אשמח לביקורת:)
בדרך כלל שבאים לביקורת ברופא שיניים זה לא טיפול נכון?
קטע שכתבתי אשמח שתכנסו ותביעו ביקורת לא קיבל הרבה תשובות וחשוב לי לשמוע ביקורות של אנשים
אמרתי לרופא שאני הולכת לביקורת שיניים ואני לא ועכשיו הוא מבקש אישור מהרופא מה לעשות ?
מה אתם חושבים? בבקשה תענו, הביקורת חשובה לי.
הייתי צריכה לקום למשהו חשוב ביום ולא הצלחתי
אני לא מרגישה טוב ואני צריכה ללכת לרופא, ובשביל ללכת לרופא אני צריכה לעדות בדיקת קורונה
בנות כשאתן צריכות רופא נשים, אתן הולכות לרופא/רופאה?