13 תשובות
מזעזע, סליחה.
סבבה לא משהו, לא כיף לקרוא את זה נגיד את זה ככה
בסדר אבל אל תקשיב לאלה שכתבו שלא כי כתבת בסגנון התבטאות כתיבתית מזרחית והם פחות אוהבים את הז'אנר מסטיגמת שהם לא מודעים אליהם אבל בסדר בסך הכל, זה נכתב מהלב ואין פה קללות ואין פה מילים לא חינוכיות והשמצות נשים, יש פה כאב שמה שיפה בו שהוא מתבטא קצת בכעס אבל הכעס לא הופך לקללות בניגוד להרבה שירים וגם אין פה השמצות נשים או אחרים, זה בסדר בסך הכל, תנסה להלחין
^ אחי
^בולשיט, כאילו לא מצאתם דרך פחות אנטיפתית לומר את דעתכם

זה אחלה דבר, צריך רק לקרוא בקצב נכון
בחירת מילים ומשמעויות טעונה שיפור
והייתי שמח לבנייה וחלוקה יותר חדה של מקצב וחרוזים
אני אהבתי
אני אמרתי שזה בולשיט.
ולהביע דעה בצורה של 'מזעזע' זה גועל נפש בעיני, גם אם אתה כותב סליחה אחר כך.
יש דרך להעביר ביקורת.
מאוד מאוד מאוד טוב
^^
לדעתי, תלוי.
אם היצירה לא מוצלחת והכותב צריך הכוונה אז כן, צריך להסביר מה טוען שיפור.
אבל אם ככלל לכותב פשוט אין את זה והוא כתב דבר, מה לעשות, מזעזע, ומעוניין לשמוע חוות דעת על זה, אני לחלוטין אביע את דעתי.
אבל גם זכותך לחשוב שזה מעשה שמביע גועל נפש, אתה לא תהיה הראשון לטעון שזה מאפיין באישיות שלי.
וואלה סביר מינוס מינוס מינוס
כשזמר שר זה שונה שמים וארץ בין לקרוא את השיר
וואלה נחמד אבל כששומעים את הזמר שר נכנס יותר משמעות למילים
לא אהבתי סליחה
ומה אתם אומרים לנו שזה בולשיט זו דעה תסתמו ת'פה
אנונימית