7 תשובות
התחלתי בגיל 13 מלצר באולם של חרדים עברתי כמעט 10 עבודות מאז וכרגע אני בשני עבודות בו זמנית
התחלתי לעבוד קיץ שעבר בגיל 16 בגלידרייה, אני עד עכשיו עובדת שם.
14 במלצרויות, אם זה לא כזה חשוב לך במקומך הייתי מחכה קצת ועובדת במקום יותר קל כי מלצרית באולם אירועים זה קשה וגם תמיד מנצלים ילדים,תמיד
אני התחלתי למלצר בגיל 16 באולם אירועים והטיפים זה עניין של על מי את נופלת זה יכול להיות 100 וזה יכול להגיע גם לאלף לפעמים
אנונימית
10 בביביסיטר
מתחיל מחר פעם ראשונה בבאולינג
חכו עד גיל 16 לפחות ובחרו בעבודה המתאימה לגילכם וליכולותיכם.