התחברות
הרשמה
כמה זה נורא אם אני מחפש עבודה והייתי צריך לשלוח הודעה לאחראי עובדים הודעה היום במוצאש ולא שלחתי ? יהיה בסדר לשלוח בבוקר?
אני צריך להגיע לחפיפה
4 ביוני 2023, 00:21
טעויות
חיפוש עבודה
הודעות
תשובה אחת
כן
princess_
באותו הנושא:
אם בשביל עבודה צריך נסיון עבודה ובשביל נסיון עבודה צריך עבודה, איפה ההגיון?
איפה כדאי לעבוד בשופרסל הוא רמי לוי מחפש עבודה הייתי עובד נקיון בקניון אין עבודה
יש טורניר היום בפורטנייט על 30 מיליון דולר והייתי צריך להשתתף זה 100 שחקנים והייתי צריך להיות שם ...
אני בן 16 ואני מחפש עבודה לאיזה מסעדות ומקומות עבודה אני יכול לחפש בירושלים
בבקשה בבקשה עזרה בתנ"ך צריך רק להשלים את הטבלה ולא הצלחתי כלל זה נורא נורא דחוף
אני היחידה שחושבת שבמקום שיעורים בזום צריכים לתת לנו עבודת חקר נורא גדולה בנושא הספציפי הזה?
אני צריך עבודה דחוף אני צריך לחסוך כסף ללימודים הזמן הולך ואוזל ואני פשוט לא מוצא אני מחפש ומחפש ומחפש כל יום אני על זה
עשיתי סגירה בעבודה והייתי לבד ושכחתי לכבות את האור, עד כמה זה נורא?
אני בן 19 כבר חצי שנה מחפש עבודה, איך למצוא למצוא עבודות במרכז?
נער בן 15 מחפש עבודה בבאר שבע יש למישהו הצעת עבודה?
אני מיקנעם בן 17 ואני מחפש עבודה לקיץ מי שנמצא ביקנעם עם עבודה יכול להמליץ לי?