3 תשובות
זה תסמינים של הריון בשבוע 9-10, גם אם באמת האמצעי מניעה נכשלו לא נכנסים להריון תוך שעתיים.. וגם לא מרגישים תסמינים כל כך מהר..
אם השתמשתם בקונדום כמו שצריך והוא לא נקרע אז אין סיבה שתהיי בהריון אל תדאגי
אם השתמשתם בקונדום כמו שצריך והוא לא נקרע אז אין סיבה שתהיי בהריון אל תדאגי
כן תעשי בדיקה
זה לא חייב להיות הריון זה יכול להיות הרבה דברים אחרים אבל אם את לחוצה מזה תעשי בדיקה
באותו הנושא: