5 תשובות
זה בסדר לעבור בט'
לא בחרת עוד מגמות ובמילא בי' הרכב הכיתות הולך להשתנות כנראה
לא בחרת עוד מגמות ובמילא בי' הרכב הכיתות הולך להשתנות כנראה
כן בטח שזה בסדר תעשי מה שאת חושבת שנכון
אנונימית
אם לא טוב לך בבית ספר הזה לא יהיה לך טוב גם בבית ספר הבא, זה לא שפותחים דף חלק והכל דבש, תפתרי את הבעיות שלך כרגע ולא תצטרכי לעבור בית ספר בכלל
בסדר לחלוטין
זה בסדר נשארו לך עוד שלוש שנים
באותו הנושא: