4 תשובות
בחיים לא לקנות מטענים לא מקוריים
בחיים
הסוללה יכולה להתפוצץ, המכשיר יכול להיהרס מחום יתר
לא קונים מטענים משיין
שואל השאלה:
קניתי פעם משיין והוא החזיק לי לחצי שמה עד שהרסתי אוצו בטיול(הוא היה במצב מעולה ויכל להחזיר עוד מלא זמן) הוא אף פעם לא התפוצץ לי ובריאות הסוללה שלי היא 100
אנונימית
שואל השאלה:
^נגמר במלאי
אנונימית