4 תשובות
כלפי מצרים? אין מה להגיב, זו לא אשמת מצרים
אנחנו בשלום איתם ומשתפים איתם פעולה בנושא, הם בעדנו סה"כ
אנחנו בשלום איתם ומשתפים איתם פעולה בנושא, הם בעדנו סה"כ
אין כל כך איך להגיב כי אנחנו בהסכם שלום איתם אבל הבנתי שאנחנו נדרוש תשובות ונבקש לפעול בשטח סיני.
לחקור את האירוע ולשפוט את מי שביצע את הפיגוע, לא מעבר, זה סתם יגרור להרס היחסים ועוד מקרי מוות
אנונימית
אין מה להגיב, אנחנו בשלום עם מצרים ובכללי ישראל ומצרים בקשר לגבי הפיגוע מאז שנודע עליו.
באותו הנושא: